Noen oppløftende ord?

Lykketroll

Betatt av forumet
Sukk!! Denne helga kommer til å bli laaang i negativ forstand. Har fått svar på første hCG prøve i dag. Den var på stusselige 150. Jeg syntes det virket veldig lavt… Prøve nr. to får jeg ikke svar på før på mandag. Jeg skal ut ifra mensen være 5+1. Men siden jeg ikke testet positivt før en uke etter IKM så håper og tror jeg at jeg bare er 4+1. Har noen erfaring med tidlig hCG nivåer? Grunnen til at jeg sjekker hCG er brun blødning/utflod som varte i en uke (er borte nå).

Syns ikke det var så lavt jeg. Det varierer jo veldig de tallene der, også er det jo stigningen som har noe å si. Så ikke ta sorgen på forskudd!:-) lykke til! Godt tegn at blødningen har gitt seg da! :-)

Du det tror jeg ikke er unormalt :-) Tror du kan slappe helt av :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Ok. Tusen takk:-) Tror jeg ble litt paff da bioingeniøren ville hente en lege før hun tok neste prøve. Hun ble litt usikker på resultatet som hun sa så fint. Og når jeg gikk fikk jeg DET medlidende blikket. Da fekk jo jeg selvfølgelig en utrolig dårlig følelse. Skal på den tidligste timen på mandag, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvis du ikke testa positivt før ei hel uke etter ikm tenke æ at egget festa sæ seint, og hvis det e tilfelle e d jo ikke rart tallet ikke e så høyt enda. E bare mine tanka ihvertfall. Prøv å slapp av og ikke overtenk i helga, vet d e vanskelig, mn:)

Tusen takk :) Jeg skal prøve å skru litt av i helga og nyte det fine været.

Høres ut som du kanskje er kortere på vei en du tror, og ingen er like når det gjelder dette heller:-) jeg hadde Hcg på 71. Usikkert hvor langt jeg var da, men ca 4 uker. Etter 5 dager var den på 720:-) Prøv å slapp av og få tankene over på litt annet, det er ingen grunn til å tro at du har mistet med det nivået. Jeg hadde Hcg på 29 når jeg mistet forresten (5+1).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp