Noen OPPDATERT IGJEN

kate

Gift med forumet
som trenger å gå ned 10 kg her (eller mer/mindre), og som vil være med i "ned i vekt klubben".
------------------------------------------------------------------------------------

ALLE PÅMELDTE LES INFO I DAGBOKEN MIN PÅ SIDE 37, INNLEGG NR: 726.
VELKOMMEN!

Dere som er med, les i dagboken min, og kom med innspill....

Påmeldte:
Kate
Lille mille

Vilsågjerne
Snuppis
Twinanne

Venter litt:
msrose
tullemor79
Bobbo

Noen flere?????????????????

Kunne godt tenkt meg å vært med på det, men er vel kanskje ikke helt heldig når man er ruger å skulle gå ned i vekt?[8|]

Er du ruger????????? Grattis! Så spennende!
Uff jeg følger ikke med på hva som skjer med dere jentene her inne lenger, beklager[:(]

Nei man bør kanskje ikke "slanke" seg når man ruger....det er jeg enig i. Men man kan jo leve litt sunnere da, uten å fokusere på at man skal ned i vekt. Sunt kosthold skader jo ikke gullegget[;)]

Er ikke ruger helt enda, har uttak på tirsdag og innsett på torsdag!!

ORIGINAL: tullemor79

Er ikke ruger helt enda, har uttak på tirsdag og innsett på torsdag!!

Så spennende! Lykke til med prosessen! Krysser fingrene for deg[:)]

Jeg er med Kate!! [:D] Har 11 uker på meg å gå ned ca 11 kg. Regner ikke med å gå ned alle sammen, men iallefall 6 kg! [:D]

Så dersom du vil ha meg med på dette så count me in [8D]

Så bra lille mille!!! Da har du jo god tid da[:)]

Så koselig vi skal følge hverandre. Da får jeg bli flinkere til å være på bv igjen da[:)]

Når begynner du? Jeg tenkte mandag.

Noen flere som vil være med????

Kunne oxo tenkt meg å gå ned litt (10-15 kg hadde ikke skadet...), men som tullemor79 tror jeg at jeg vil vente til jeg vet hvordan d går etter innsett [;)]
Men som du sier så skader d jo ikke å spise og leve sunnere, så blir med uten direkte slanking, men kutter ut snop og skal prøve å gå/sykle en tur hver dag [:)]
Veide over 110 kg for flere år siden, klarte å gå ned ca 30 kg da, men så var d stopp, resten ville pokker meg ikke av.. men har klart å holde meg der sånn +/- 5 kg siden 2001, så skal vel være fornøyd da...[8D]
Men kunne egentlig godt tenke meg å blitt kvitt resten oxo. Men de sitter jo så godt fast [:'(] hehe

OPP

Mandag er midt i blinken! [;)] Da skal jeg riktignok på kafe med tullemor.. men kan holde meg litt i skjorta å velge et sunt alternativ, og dersom det er fint vær kan jeg gå istedet for å kjøre [:D]

Count me in!! [:D]

ja absolutt hihi[:D]

10 kilo til så e eg der eg ønsker[:D]

er nå 6 1/2 kilo under startvekten min(6 1/2 kilo mindre enn ka eg var når eg ble gravid)

lurer på om eg skal starte på metforminen min igjen no siden eg ikke ammer mere,og håper på at de gjør susen slik som sist[:D]da gikk eg ned ti kilo på de[:D]

Så bra vilsågjerne, du er påmeldt[;)]

Noen flere?

Jeg og kunne tenkt meg å være med. [:)]
Men må kanksje vente litt da, siden jeg er igang med forsøk igjen.

ORIGINAL: *Bobbo*

Ok, har satt deg opp på "venter litt"
Rop ut når du er klar til å sette igang...

Foressten, masse masse lykke til med forsøk bobbo, jeg håper så inderlig du blir mamma om noen måneder! Jeg skal krysse alt jeg har for deg!
Beklager at jeg ikke er så flink til å følge med på dere jentene for tiden...

Kjempetiltak kate! Skal heie på dere fra sidelinjen jeg[:D] Greit å ha en heiagjeng og! Hihihi[;)] 

Hm...jeg vil gå ned 6 kilo for å komme tilbake til min vekt som var før jeg ble gravid......jeg kan til nød gå ned 10 kilo men det er ikke helt nødvendig..er jeg kvalifisert alikevel?

ORIGINAL: kate

ORIGINAL: *Bobbo*

Ok, har satt deg opp på "venter litt"
Rop ut når du er klar til å sette igang...

Foressten, masse masse lykke til med forsøk bobbo, jeg håper så inderlig du blir mamma om noen måneder! Jeg skal krysse alt jeg har for deg!
Beklager at jeg ikke er så flink til å følge med på dere jentene for tiden...

Tusen takk, kate. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: snuppis!

Er det sånn at man gjør man hva vi vil for å gå ned i vekt?

Jeg vil gjerne melde meg på [:)]

Er det ikke vært en god ide å skrive startvekta og etter å ha nådd målet så skrive man vekta?

Ja det er klart man ikke MÅ følge mitt program. Vi har bare det felles målet at vi skal ned i vekt. På hvilken måte spiller ingen rolle...
Men som jeg skrev i dagboken min så skal jeg begynne på grete roede kurs, og kommer til å skrive litt om det jeg lærer der. Så kan de som er interesserte følge med på det.

Jeg har skrevet i dagboken min at man ikke MÅ skrive startvekten hvis man ikke vil. Men vi må rapportere HVER mandag hvor mange kg eller gram vi har gått ned. Altså første rapportering blir 18 Mai.
All kommunikasjon foregår i dagboken min.

Jeg råder også alle til å ta mål, det hender nemlig at vekten kan stå stille i perioder, men alikevel kan man gå ned i cm. Det er god motivasjon:)
Greit å se hvor mange cm man går ned rundt magen også.

ORIGINAL: twinanne

Hm...jeg vil gå ned 6 kilo for å komme tilbake til min vekt som var før jeg ble gravid......jeg kan til nød gå ned 10 kilo men det er ikke helt nødvendig..er jeg kvalifisert alikevel?

Du er hjertlig velkommen:)

Takk til Angelicka24 og Ivara som er medlem av heiagjengen!!!!

Back
Topp