Noen om kan tolke dette svaret for meg? *NAV*

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dersom du er registrert som arbeidssøker og stillingen er meldt til NAV. Vi trenger da bekreftelse fra arbeidsgiver om jobbintervju, dokumentasjon på reiseutgifter (rimeligste reisemåte - også tidsaspektet kommer inn her s.f.eks fly)   Skjema  for dette fås på NAV-kontoret og  søknad sendes NAV Tiltak.

Spurte om det var mulig å få dekket utgifter når jobbintervjuet var så langt unna. Jeg skal fly.

ORIGINAL: LittleMonkey

Arbeidsgiver må bare bekrefte at du skal på intervju og at det er så langt unna der du bor [:)]

Ja, var det jeg skjønte også. Men får jeg dekt det når jeg skal fly da? Er jo ikke billigste reisemåte [X(]

Det betyr at du får utbetalt beløp likt rimeligste reisemåte. Det er ikke umulig at det tilsvarer beløpet på flybilletten. Når du sender inn reiseregning legger du ved alle kvitteringer, kanskje de utbetaler rett ut fra det, eller de sjekker hva det ville kostet med tog + buss + båt ++++ ev. andre transportmiddel du ville kommet borti.

Veldig glad på dine vegne at det ser ut til å ordne seg at du kommer på intervju! [:)]

ORIGINAL: trebarnsmamsen_

Det betyr at du får utbetalt beløp likt rimeligste reisemåte. Det er ikke umulig at det tilsvarer beløpet på flybilletten. Når du sender inn reiseregning legger du ved alle kvitteringer, kanskje de utbetaler rett ut fra det, eller de sjekker hva det ville kostet med tog + buss + båt ++++ ev. andre transportmiddel du ville kommet borti.

Veldig glad på dine vegne at det ser ut til å ordne seg at du kommer på intervju! [:)]

Tusen takk for info [:)]

Kanskje jeg får legge med regninger på mat og drosje også [8D] Hotellet også [:D] Neida :P Kan jo prøve seg?

Dersom KIWI har lyst ut stillingen gjennom NAV og du er registrert som arbeidssøkende, kan du få refundert flybilletten din.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Dersom KIWI har lyst ut stillingen gjennom NAV og du er registrert som arbeidssøkende, kan du få refundert flybilletten din.

Den stod der også ja.

Back
Topp