noen nettstudenter her?

OneOnOne

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Jeg trenger litt råd og veiledning på min ferd gjennom en jungel av nettstudier å velge mellom.
Er tidligere utdannet og tatt fagbrev innen matfag. Har jobbet i 7 år med det samme, og har ikke generell studiekompetanse.

Noen med erfaringer? råd til hvor og hva man skal søke på? og ikke minst, kommer man seg ut i arbeidslivet etterpå??

Eg er nettstudent no! [:)]
Tar barnehageassistent via NKI og er superfornøgd! [:)] skal ta eksmaen i mai!
Kva du skal søke på kjem jo an på kva du vil jobbe med da.. men kan i allefall anbefale NKI på det sterkaste! [:)]

Jeg begynner på Sonas nettstudier fra 1.august, skal ta generell studiekompetanse for å komme inn på høgskole i 2012[:)]

ORIGINAL: |Mamma88|

Jeg begynner på Sonas nettstudier fra 1.august, skal ta generell studiekompetanse for å komme inn på høgskole i 2012[:)]

hadde vi bare hatt råd til at jeg kunne gått skole noen år, så hadde jeg skulle tatt førskolelærer.. Men den drømmen brast ved arbeidsledighet og to barn[:(] Men det er flott at man får mulighet til å følge drømmen [:D]

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

Kva du skal søke på kjem jo an på kva du vil jobbe med da.. men kan i allefall anbefale NKI på det sterkaste! [:)]

det er en linje jeg absolutt har vurdert "pedagogisk barnehage asisstent" Hva er du utdannet som tidligere da? er du helt ny innen sjangeren?

ORIGINAL: OneOnOne

hadde vi bare hatt råd til at jeg kunne gått skole noen år, så hadde jeg skulle tatt førskolelærer.. Men den drømmen brast ved arbeidsledighet og to barn[:(] Men det er flott at man får mulighet til å følge drømmen [:D]

Jeg har også 2 barn, så skal leve på mannen og Lånekassa i 5 år[:)] Studielånet får bare bli som det blir, vi må jo leve også!

Jeg har også 2 barn, så skal leve på mannen og Lånekassa i 5 år[:)] Studielånet får bare bli som det blir, vi må jo leve også!

ja, det er jo det evinnelige studielånet som jeg kvier meg for. Men man må jo selvfølgelig vurdere ups and down.. Utdanning og jobb, eller bare en fast inntekt...... Jeg er bare så vant til å jobbe, så det er nytt og skremmende for meg hele greia.. Det er vell bare å hive seg i det [:)]

ja, det er jo det evinnelige studielånet som jeg kvier meg for. Men man må jo selvfølgelig vurdere ups and down.. Utdanning og jobb, eller bare en fast inntekt...... Jeg er bare så vant til å jobbe, så det er nytt og skremmende for meg hele greia.. Det er vell bare å hive seg i det [:)]

Jeg får en mye bedre betalt jobb etter endt utdanning, så studielånet skal jeg nok klare å kvitte meg med, selv om det er litt irriterende å begynne å betale ned på et lån så fort man har kommet ut i jobb!

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

det er en linje jeg absolutt har vurdert "pedagogisk barnehage asisstent" Hva er du utdannet som tidligere da? er du helt ny innen sjangeren?

har barne- og ungdomsarbeidar linja fra før, men manglar lærlingtida for å få fagbrev..

Jeg tar nettbasert teknisk fagskole med skolesamling i Bergen hver 7 uke. [:)]
Linja heter Elkraft og baserer seg på elektro, elektronikk og el-energi..

Back
Topp