Noen nettbank eksperter her ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Når det står f.eks disp. beløp 2000,- og nettbanken ikke er blitt "oppdatert" siden før helga, så beløpene brukt siden da står bare oppført som "Varekjøp og VISA"..

Det jeg lurer på er, jeg bestillte noe på nett i går - og på siden dems står det at beløpet blir reservert frem til varen er sendt. Greit nok, MEN, beløpet står som minus på kontobevegelser, så vil det si at det er trukket nå da ? Jeg skjønner ikke om det som står på disponibelt beløp faktisk er det jeg har, eller om jeg kan forvente å bli trukket det fra bestillinga igår..

Noen som vet ? [:)]

*dytt*

Ingen ? [8|]

BEløpet trekkes vel når bestillingen blir gjort? Det er det jeg er vant med i hvert fall.
Men uansett låser de beløpet, og det blir stående som en minus, fordi det ikke lenger er disponibelt for deg.

Trur de går i minus nå, slik at de er reservert. Så får du de tilbake et lite øyeblikk for så å bli betalt.

Ei venninne gjorde det en gang. Fikk plutselig 12000kr ekstra på konto å ble så glad, plutselig ble de borte igjen siden det var penger som først var litt reservert [8D]

Back
Topp