*håperpåklaff*
Elsker forumet
Noen som jobber natt her??
Hva tenker legen jm i forhold til smitterom og utagerende pas??
Hva tenker legen jm i forhold til smitterom og utagerende pas??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg jobber nattmen blir automatisk på svangerskapspenger for nattvaktene når gravid
vi har ikke smitterom på jobb![]()
Går ikke kun nattevakt da, tror det er ca 35% nattvakter. Jobber på et smelteverk så blir så mye tilrettelagt fra før av siden jeg er gravidKan jeg spørre hvorfor du automatisk blir det? Og hvorfor det ikke går å tilrettelegge?Er nattevakt selv og usikker på hva som blir gjeldende for meg.
Jeg, lege og arbeidsgiver må skrive under på søknaden. Lege må bekrefte graviditet og arbeidsgiver bekrefter tilrettelegging ikke er muligOki, ja jeg må ta meg en tur til legen å spørre hva han tenker om detsia jeg har fast nattsilling og noe dag og aften er ikke aktuelt i mitt tilfelle
er det lege eller jm som gir svangerskapspenger??
Hvor jobber du?? Jeg jobber sykehjem og demens avdeling, der vi har flere smitterom på sykehjem, å en del utagerende pas på demens avd!!Jeg, lege og arbeidsgiver må skrive under på søknaden. Lege må bekrefte graviditet og arbeidsgiver bekrefter tilrettelegging ikke er muligmener jeg
![]()
Jeg lurer på det samme. Jeg jobber ikke natt, men dag og kveld. Demens avd. Med 12 beboere og utagering pg psykisk stress og smitterom.Hvor jobber du?? Jeg jobber sykehjem og demens avdeling, der vi har flere smitterom på sykehjem, å en del utagerende pas på demens avd!!
Prosessoperatør på et smelteverkHvor jobber du?? Jeg jobber sykehjem og demens avdeling, der vi har flere smitterom på sykehjem, å en del utagerende pas på demens avd!!
Oki, ja jeg må ta meg en tur til legen å spørre hva han tenker om detsia jeg har fast nattsilling og noe dag og aften er ikke aktuelt i mitt tilfelle
er det lege eller jm som gir svangerskapspenger??
Får du ikke svangerskapspenger da?Jeg jobbet natt på bensinstasjon. Sykemeldte meg da jeg leste om farene ved nattskiftmen jeg er ekstra påpasselig da
Først fordi jeg jobber i en annen kommune, men også fordi det er mere belastende å jobbe dag aften, med tanke på løft og sliktKan jeg spørre hvorfor dag/kveld ikke er aktuelt?![]()
Får du ikke svangerskapspenger da?![]()
At det finnes beskyttelsesutstyr høres ut som en dårlig unnskyldningUtagerende pasienter bør man vel helst unngå, men med smitte kommer det kanskje an på hva slags smitte det er? Vi har veldig mange smittepasienter (radiologisk avd, pasienter inn og ut døgnet rundt), men jeg slipper dessverre ikke unnå fordi "det finnes jo beskyttelsesutstyr". Synes det er helt ok på mindre alvorlige kontaktsmitter, men liker dårlig dråpe- og luftsmitte :-/