Noen motebevisste her?

Emiliemor

Gift med forumet
Lyst på ny jakke, men klarer ikke bestemme meg. Hvem er mest "in" for tiden? Er jo så forskjellige jakker så har mest lyst på begge typer :p

ImageUploadedByBV Forum1410540067.237408.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde tatt den til høyre, mest fordi den passer stilen min mest. Aner ikke hvem som dr populær..

TuMmY LoVe

Jeg prøvde den i midten og den satt veldig fint :) tror kanskje ikke de hadde den mørke inne. Mørke går jo til alt da :) syntes det er vanskelig jeg altså :p

Jeg synes den fra Only var kjempefin i begge farger. :) Hadde nok tatt den svarte bare fordi det passer til alt.

Jeg hadde gått for den til høyre. Den vil passe til alt og vil dermed bli mer brukt. :)

Tror jeg ville tatt den i midten. Mest fordi jeg synes ofte jeg blir litt "grå" i grått (om det gir mening...?) og fordi den mørke som går til alt er nettopp sånn trygg som jeg alltid velger. "Går til alt, og jeg blir lei av det etter kort tid..." :p
Men synes jo at alle tre er fine. Blir nok bare personlig smak!

Aner ikke hva som er mest inn, men jeg synes den fra HM var kjempefin! Fikk litt lyst på den selv nå :)

Jeeezes at det skal være så vanskelig :p det er jo liksom to helt forskjellige jakker :)

Jeg og syns den var hm var kjempefin :-) både casual og fin til fest osv

Jeg hadde tatt den i midten:)

Jeg har den i midten i kort variant, veldig fin altså. :) Nå fikk jeg lyst på den svarte å. ;)

Uten tvil den fra hm!!:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg er for høy til den type jakker så kunne ikke kjøpt den selv, men likte best den fra hm av utseende:)

Back
Topp