Noen morsomme historier om gravidmagen?

FrkLillegutt...

Flørter med forumet
Siden jeg fikk mage allerede i uke 9 har jeg fått meg en god latter etter morsomme kommentarer og blikk. Har du noen historier?

Då jeg var i uke 22 var samboer ute etter en familiebil. Jeg var allerede ganske stor og sliten og sleit litt med bekkenet. Hos siste bilforhandler spør jeg bilselger etter en plass jeg kan sette meg men de ser på biler.
Etter jeg har gått skal bilselger vise sympati til samboer og sier: "Ja, det er vel tungt når man er høygravid!" :smiley-bounce022:smiley-bounce022

Ellers har en standar vært... "Sikker på det ikke er to?" Til og med legen var litt overrasket!!:smiley-bounce022

Vel, jeg har en sjef som stadig vekk spør meg om når jeg skal sprekke... og det blir vel sånn det ender, hun sier nemlig også at hun skal proppe meg igjen så jeg ikke går ut i permisjon :P

Vel, jeg har en sjef som stadig vekk spør meg om når jeg skal sprekke... og det blir vel sånn det ender, hun sier nemlig også at hun skal proppe meg igjen så jeg ikke går ut i permisjon :p

Jeg jobber på skole. Avd. Bygg og anlegg. Når jeg kom på jobb og mine mannlige kollegaer så meg begynte de bare å le....:hilarious:

Jeg jobber på skole. Avd. Bygg og anlegg. Når jeg kom på jobb og mine mannlige kollegaer så meg begynte de bare å le....:hilarious:
Hahaha, så hyggelig da!

Når jeg er ute på anlegg så får jeg kommentarer om å holde meg unna byggegropa så jeg ikke tipper nedi med magen først.
Svarer gjerne at det ikke er noen fare, det er bare at jeg endelig har fått meg entreprenørmage.

Jeg er lærer for 1.trinn.
En gutt uttrykte bekymring for meg. Han lurte på om jeg var klar over at babyen skulle ut, han hadde sett på film at det var veldig vondt. :notworthy

Tror jammen jeg ikke har opplevd noe sånt enda.. bortsett fra sånn liksom "morsomme", men egentlig ufine kommentarer... har en pappa som ikke har filter... men, eplet faller ikke langt fra stammen, så han får da fint høre det tilbake når han plumper ut med noe.

Jeg har ikke noen direkte morsomme historier om magen, men etter jeg hadde fortalt besteforeldrene mine at jeg var gravid hadde bestefaren min på 85 sagt til mamma at ja, han syntes han hadde sett det på meg da jeg var hjemme i julen. Jeg var ikke gravid i julen :p Det var jo litt "ufint" sagt, men siden han er bestefaren min er det greit. Han tenkte nok ikke lenger :p

Jeg satt på legesenteret og ventet på å komme inn til svangerskapskontroll. Satt en gutt på typ 3 år ved siden av meg på venterommet og da han fikk sett ordentlig på meg spratt øynene opp og han pirket febrilsk borti mammaen sin og sa: "Oi, mamma se på hu der a!! Hu har skiiiiiikkelig vondt i magen sin!:wideyed:".

Verken jeg eller mammaen klarte å la være å le, var så søtt!:hilarious:

Back
Topp