Noen Mei Tai bærere her?

kiwiwi

Forelsket i forumet
Hvilken Mei Tai anbefaler du? Med eller uten polstring? Hun er 2.5 mnd nå, skal kunne brukes ihvertfall til hun er 1 år. Tenker ryggbæring etterhvert, må jeg da ha lange stropper? 2 meter? 

Når babyen er så liten synes jeg det er best med polstring, føler det gir mer støtte. Stroppene bør være minimum 2 m lange, kanskje helst 2.20/2.5m dersom du skal bære på ryggen og vil tviste stroppene og knyte tibetansk.
De norske merkene er kjent for god kvalitet og godt håndverk. Ellers feks. Babyhawk et anerkjent merke.

hmmm er ikke så kjent med mt men jeg har en mt bestilt fra bv med  polstring i skuldrene  og en som jeg har laget selv med  polstring  i skuldrer og panel og syns faktisk den med mye  polstring(hjemmelaget) er bedre forhold til barnet mitt, han sitter  mye bedre og stødigere+ den er  mer komfort og  bære. hvor de selger d vet jeg  ikke men de har  noen  online butikker hvor  du velger alt selv kanskje d  går an og legge ved  ekstra  ønsker?

annet  kan jeg ikke si enn at  je har best erfaring  med  mye polstring, polstring  i skuldrene  er  jo et  must

Back
Topp