Noen med tvillinger i slekta?

Hihi.
Her vet jeg at farmor er toegget tvilling :)
Ellers vet jeg ikke om noen i familien.

Vet min bestefar er tvilling ellers er det ikke noen jeg vet om, holder med en stk i min mage for meg iallefall:p tror det kan bli litt travelt å få flere med en gang. men skal aldri si aldri

Jeg vet at det er flere tvillingpar i slekta til mamma, men ingen yngre enn mormors alder tror jeg... Kan ikke se for meg tvillinger........ hjelp:P

Ser det er besteforeldre generasjonen her som er tvilling.
De sier jo ofte at det hopper over en generasjon........
Hihi

4 av mannens søskenbarn på farsiden har tvillinger..! Men ikke spesielt redd for å få det:)

2 søstre til bestefaren min er tvillinger og søsteren til mannen skulle vert tvilling men mista den ene.. mannen og bestevenninden min sier at det ligger 2 i magen min men det tror ikke jeg :-)

Mannen har tvillingbrødre, men det er vel tvillinger på morssiden som er regnet som arvelig?

mannen har endel tvillinger i hans familie. 
Jeg hadde jo tvillinger inni magen, men de var toegget. så der var det nok mine egg som hadde "skylda" :) hehe! 

Bestefars brødre har fått tvillinger og barnebarn der igjen. Men ingen nærmere meg. Men bestefar til sambo er tvilling :)

Mamma har søsken som er tvillinger og en søster som har tvillinger.
Hadde ikke vært meg imot å fått to på en gang, men er strålende fornøyd med en også!

Her er det ingen tvillinger og det er jeg glad for. Tror ikke det er like mye kos og ro med to trollunger... Holder i massevis med en av gangen her!

Back
Topp