Noen med tunge fysiske jobber her?

LillTrille

Glad i forumet
Jeg er selv ambulanseaebeider, og lurer veldig på hvordan jeg skal gå frem i forhold til svangerskapet.. Ikke så lett å tilrettelegge for meg iog med at arbeidet er så uforutsigbar.. Og de tunge løftene og bæring av pasienter er ikke til å komme bort fra... 
Skal til legen på onsdag, og høre hva han sier.. Har liksom hørt både og...
Har noen av dere hatt noen tanker om det? Syns det er litt vanskelig ..

Jobber som sykepleier på natt, og er nå sykemeldt til mandag. Aner ikke hvordan det skal gå videre, for jeg har ansvar for 90 pasienter alene som sykepleier på natt. Har 4 hjelpepleiere på huset, men det er ikke nokføler jeg, hvertfall ikke nå :( Har ansvaret for stell på en avdeling alene (stell, snuing, toalettbesøk, medisiner, vandrere o.l) + resten av huset med sykepleieoppgaver. Huset er svææært, så bena får kjørt seg i løpet av natten når man skal løpe fra en avd til en annen.
Nå er jeg sykemeld pga, trøtthet og kvalme.

Jeg jobber også i barnehage. Blir mye løfting ja, men så lenge jeg er frisk og rask så skal jeg holde på så lenge det går. :) Har også hørt at hvis man er vant til å løfte tungt er det ikke like farlig som hvis man ikke er vant til det...... Men jeg vet ikke om det stemmer da....

Jeg jobber som hjelpepleier på sykehus, og har mye tunge løft og slikt.
Akkurat begynt i jobben og er litt skeptisk med tanke på at jeg nettopp har hatt 2 MAèr.(uke 9 og uke 11)
Har ikke jobbet 1 mnd enda så kan ikke sykemelde meg heller,så jeg håper jeg ikke blir plaget med kvalme!

Jeg jobber som miljøterapeut ved en avlastningsbolig for barn med nedsatt funksjonevne. Mye løft og stell, og veldig mye utagering, har allerede fått noen slag i magen mens jeg har gått gravid. Jeg snakket med sjefen min om det, og  ble anbefalt å sykmelde meg, eller eventuelt arbeide ett annet sted mens jeg går gravid :)