Noen med tips til liten vogn?

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Vurderer Yoyo babyzen.. Noen med erfaring? Trenger en liten vogn til å ha i min bil..vil ikke bruke kjempemye penger.. Har også tenkt på babyjogger city elite, da kan jeg sette bilstolen på inntil han blir stor nok til spotsvogndelen. Den er vel kanskje ideell å bruke som sovevogn i barnehage og?

Del gjerne tips og anbefalinger - jeg er helt blank :-)

Vet ikke om det er et alternativ for deg, men en del understell kan man få adapter til slik at man kan sette på bilsete. Jeg har Besafe Izi Go og Emmaljunga City Cross. Veldig greit å slippe å flytte baby når vi skal inn og ut på butikker og slik. :)

Ville tenkt på om str på vognen når den slås i sammen, forskjell på det. Liten vogn hele tiden kan bli fort for liten til baby....

Babyjogger sine har vel ikke justerbart fotbrett. Vet ikke om det er så godt å sove med beina nedover?

Babyjogger sine har vel ikke justerbart fotbrett. Vet ikke om det er så godt å sove med beina nedover?

Denne hadde faktisk justerbart fotbrett :-) var en ganske mye billigere vogn fra babyjogger som verken hadde mulighet til det eller høyderegulering av håndtaket..

Vet ikke om det er et alternativ for deg, men en del understell kan man få adapter til slik at man kan sette på bilsete. Jeg har Besafe Izi Go og Emmaljunga City Cross. Veldig greit å slippe å flytte baby når vi skal inn og ut på butikker og slik. :)

Det finnes ikke adapter som gjør st jeg får satt bilstolen på vogna jeg har :-( dårlig planlegging, men så langt tenkte jeg ikke når jeg handla..
Men på babyjogger og brio kan jeg få satt bilstolen. Det er derfor jeg vurderer å kjøpe en vogn til, som jeg også får plass til i min bil :)

Det finnes ikke adapter som gjør st jeg får satt bilstolen på vogna jeg har :-( dårlig planlegging, men så langt tenkte jeg ikke når jeg handla..
Men på babyjogger og brio kan jeg få satt bilstolen. Det er derfor jeg vurderer å kjøpe en vogn til, som jeg også får plass til i min bil :)
Så kjedelig :/ Håper du finner en god løsning nå da. :) Er ikke lett å vite hva som er praktisk og ikke før man har fått barnet. Har masse jeg ikke hadde trengt å kjøpe. :p

Denne hadde faktisk justerbart fotbrett :-) var en ganske mye billigere vogn fra babyjogger som verken hadde mulighet til det eller høyderegulering av håndtaket..
Ah, da blandet jeg med en annen. Tror elite er et veldig godt valg da.

Vi ble fraråda det på hs, vi brukte heller bæresele til slike turer, nå som minsten har passert året har vi bytta hovedvogn,bærsele og trille til bj city elite funker ypperlig som alt mulig vogn:)

Vi har TFK joggster twist, som blir liten sammenlagt, men som samtidig har en romslig bag og sportsdel. Vi har også adapter til bilstol, og jeg valgte da å få for en izi sleep fra besafe, som kan justeres, så baby ligger i stolen når vi er på korte byturer o.l. -noe så utrolig kjekt!

I tillegg har jeg også kjøpt babyzen yoyo, siden vi blir nødt til å reise mye med fly til Oslo nå i starten. Vi bor slik til at vi må kjøre melkerute for å komme frem til målet, og herreguuud, for en fantastisk vogn å ha med når en skal mellomlande og er den eneste forelderen som er med!! Trillekomforten er magisk, særlig inne, men over hode ikke noe problem ute (ei heller i snøværet som har vært den siste tiden). :)

Jeg er strålende fornøyd med begge vognene. :)

Back
Topp