Som nevnt litt i overskriften. Jeg har nå funnet ut at jeg er gravid. Jeg har en jobb som innebærer ulike medisiner og risiko (hvor feks gravide ikke skal gå inn i visse situasjoner). Jeg vil på ingen måte fortelle at jeg er gravid enda, så har funnet en litt troverdig ‘’løgn’’ jeg kan bruke for å unngå akkurat denne situasjonen. For ellers er eneste beskjeden IKKE GRAVIDE OG AMMENDE inn dit, så alle blir jo ‘’busta’’ når de plutselig ikke går inn dit lenger.
Noen som har tips? Vi eg uten sjef også frem til september (da gammel har sluttet og ny må gå oppsigelsestiden).
Noen som har tips? Vi eg uten sjef også frem til september (da gammel har sluttet og ny må gå oppsigelsestiden).
føler det er tidlig å gå til lege i uke 5..å sjef får vi jo ikke før i september..stedsfortrederen vil jeg egentlig ikke nevne det for..men jeg kan ‘’skylde på’’ noen medisiner jeg selv er startet opp på som forhåpentligvis er troverdig 
)
jeg har ‘’heldigvis’’ Bekkenplager og vert sykemeldt (før ferien) grunnet bekkenet, så det er det jeg (og ChatGPT) er kommet frem til. Jeg kan i verste fall si jeg er startet på hormonell behandling grunnet bekkenet og må få vise forsiktighet ovenfor cytostatika.