Noen med svangerskapsforgiftning her?

*April*

Glad i forumet
Har hatt moderat svangerskapsforgiftning i 1 måned nå, slår til og med ut på blodprøvene, men ikke slik at det er virkelig alvorlig. Babyen har det heldigvis fint, verre med formen til mamman. Har vært innlagt 5 ganger nå. [:'(] Ene legen mener de burde sette i gang fødselen med en gang, den andre legen vil drøye det til jeg blir skikkelig syk. Utrolig frustrerende!! Flere enn meg som har SF? Hvordan er statusen hos dere?

Skjønner hvordan du har det.. har vært innlagt på sykehus siden torsdag, og skulle egentlig bli satt i gang i dag (mandag) men var så mye å gjøre på føden, så sitter her å venter..
Har hatt undertrykk på 110 og 4+ på proteiner... men føler meg i god form da. Men i dag hadde blodtrykket(undertrykket) synket til 80.. så da vet jeg ikke hva de gjør... blir gaaaal av å ikke vite..
Litt syting fra meg....

er ikke 4+ mye på proteiner?
jeg skal inn på føden i morgen for å sjekke at babyen har d bra. jeg har undertrykk på rundt 90, og ganske høy puls..
+2 i protein og hevelser i bena..håper jeg slipper unna sf, og at dette kun siden jeg begynner å nærme meg ferdig!!

ORIGINAL: lalline

er ikke 4+ mye på proteiner?
jeg skal inn på føden i morgen for å sjekke at babyen har d bra. jeg har undertrykk på rundt 90, og ganske høy puls..
+2 i protein og hevelser i bena..håper jeg slipper unna sf, og at dette kun siden jeg begynner å nærme meg ferdig!!

Hvis du har 90 i undertrykk og 2+ på proteiner så har du per definisjon moderat svangerskapsforgiftning. 4+ på proteiner har jeg aldri hørt om for skalaen går bare til 3+ på urinstix, ved døgnsamling av urin så går det på hvor mange gram man skiller ut.

Jeg holder meg visst alltid unna jeg da....

Hadde trykk på 145/90 sist og +/-på prot
Kontrollen før hadde jeg 138/85 og +1 på prot

Jeg har mild SF, og var innlagt i helga, men fikk heim igjen. Hvis trykket er det samme på torsdag, kan det hende de setter i gang fødsel sa jordmora. Men regner med de ikke vet helt når vi kommer på torsdag, at jeg bare må være der til de bestemmer seg for noe... Vil ikke være på sykehuset å vente....! Men, det er sikkert det beste om de vil det, skjønner jo det[:'(]

Back
Topp