Noen med stoffskiftesykdom her?

Lillemy1980

Flørter med forumet
Jeg tok blodprøver i slutten av januar som viste at tsh var da på 0.13. I starten av svangerskapet økte jeg dosen fra 100 mikrogram til 125 mikrogram. Prøvene jeg tok nå viste at tsh ligger på 0.06. Skal nå ta 100 anna hver dag og 125 anna hver dag. Fler som har samme problem? Jeg plages mye med det og lurer på om noen kan si om det går utover babyen min??

Jeg har lavt stoffskifte og er medisinert med Levaxin, 100 mg om dagen nå når jeg er gravid. Jeg går til vanlig på 125 mg. Jeg har hatt lavt stoffskifte med de to andre barna mine også, og det har gått helt fint [emoji4] Men det er nok viktig å bli fulgt opp gjennom svangerskapet [emoji4]

Hei,
Jeg har også lavt stoffskifte og tar 125mg levaxin og liothyronin. Tar blodprøver hver 3-4 uke og blir fulgt godt opp. Nå er jeg 23+3 og jeg har for litt siden økt dosen på levaxin med en halv PR uke. Dette er mitt andre barn og har ikke opplevd noen problemer ift stoffskifte. Så lenge du blir fulgt godt opp så skal det ikke være noe fare for deg eller barnet God klem

Takk. Satser på at det går bra da ettersom legen har kontroll. Får også ekstra ultralyder for å sjekke vekst så det er jo positivt da.

Back
Topp