Noen med spotify her??? HJELP!!!

Selveste Kråka

Elsker forumet
Noen som kan forklare meg noe???

Spørs vel litt hva?

Joda, måtte bare sjekke om det var noen her med spotify først. [;)]
Altså, jeg har akkurat fått det, og lastet det ned og fikk spilt musikk. Så langt alt vel. Men når jeg nå logger meg inn igjen, så må jeg laste ned på nytt for å få spilt musikk. Er det rett?? Eller er det noe opplagt som jeg ikke skjønner??

Laste ned?? Som at du må søke dem på nytt?? Har du lagt dem i mapper på venstre siden da??[;)] Så lenge man ikke har betal-versjonen må man hvertfall være på nett for å spille av..[:)]

Har gratisversjonen ja, og får ikke lagra den avspillingssiden i favoritter.  Finner ingenting jeg kan trykke på etter at jeg har logget inn som gjør at jeg kommer til den avspillingssiden, og endte altså opp med å laste det ned på nytt, da kom den siden opp og jeg fikk søkt etter og spilt musikk...

Noen som vet??

Dytter på denne jeg [;)]

se på menyen nede til høyre, en grønn runding, høyre klikk på den og trykk på open spotify. Ser du ikke den grønne rundingen trykk på den lille pilen som peker til venstre.

Mulig jeg tar feil av hva du vil frem til nå da men.[8D]

Da kommer den spilleren opp.[:)]

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Har du laget deg egen spilleliste på spotify eller hører du bare på de oppsøkte tingene?
(er dårlig på å forklare[:-])

Både og...

ORIGINAL: Mesaana

se på menyen nede til høyre, en grønn runding, høyre klikk på den og trykk på open spotify. Ser du ikke den grønne rundingen trykk på den lille pilen som peker til venstre.

Mulig jeg tar feil av hva du vil frem til nå da men.[8D]

Da kommer den spilleren opp.[:)]

Når jeg logger meg inn, kommer jeg til den siden der det står Your account.  Derfra kommer jeg ingen vei uten å laste ned programmet igjen....

Dytter[:D]

Back
Topp