Noen med smerter nedover beina

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har de siste to dagen hatt urolig vondt fra overgang mellom lår og rumpe og helt ned til leggene, i tillegg sterke menssmerter . Er 6+5 og førstegangs gravid. Noen som har erfaring?
 
Har ikkje kjend sånne smerter ned i beina nei. Stråler det? Eller er det meir muskelkramper? Eller opphovna?
 
Har det sånn her! Kjennes ut som menssmerter i tillegg
 
Ja menssmerter nederst i magen i tillegg. Ok da er et nok vanlig :)
 
Er sikkert det. Men det værker skikkelig, håper det gir seg. Vondt å gå, vondt å sitt, vondt å ligge:p men er værdt det om alt er i orden i magen:)
 
Det hadde jeg da jeg gikk med nr to. Det strålte sterkt neover først ene foten, så senere begge.tidvis var det så vondt at jeg ikke kunne gå ned trapper eller reise meg, dersom jeg satt på gulvet. Fikk aldri svar på hva det egentlig var. Noen prøvde seg på bekkenløsningssmerter, andre trodde det var nerver i klem
 
Jeg har slitt mye med smerter fra hofte og ned til knær før graviditet, men vært bra siste halvåret, men nå er det helt forferdelig. Ikke så enkelt når samboer ikke forstår heller, og med sauesanking rett rundt hjørne. Har ikke tid til plager når man bor på gård
 
Back
Topp