Noen med Smartpanel her?

lenemor

Forumet er livet
For å kutte kostnader litt i huset må vi kompromisse litt, og har bestemt oss for å gå for smartpanel på soverommene. De kommer jo i noen forskjellige typer og i fire forskjellige farger. Jeg synes den ene gråfargen ser fin ut, den som heter skagen (se farger her), men g påstår at den har rød- eller oransjeskjær fordi noen hadde sagt det til han. Jeg synes det er rart, for det er jo den lysere tonen Cafè Latte som har rødt i seg, det ser det ikke ut som om Skagen har, så jeg må høre her om noen har erfaringer å komme med?

Jeg har ingen kunnskaper om dette, men må si at det blir sikkert kjempe fint[:)] Likte fargen skagen godt[;)]

skagen er vel mer grå/blått skjær i enn rød/orange. Kan du ikke få tak i fargekoden på skagen, der står det jo hvilken nyanse den heller mot.

Jeg tror forresten også at det blir kjempefint med den fargen der på veggene!

Vi har perle i eggehvit og er kjempe fornøyd med den.Smartplater er helt genialt. Skal ha det igjen i neste hus.
Får kjøpt det vedlig billig på Bygg Max.
Synnes skagen går mot blått jeg

Jeg finner iallfall ikke noe rødt eller orange i Skagen [;)]
Men den er uansett veldig fin [:D]
Vi har eggehvit i stua vi.

Vi har på kjøkkenet.. Kjempefint! Vi har helt hvite da.. [:D]

Joda, vi kunne valgt umalte, men det dreier seg ikke bare om ett rom, men minst fire, og vi har litt annet å henge fingrene i i tiden som kommer. Vi kjører gips i oppholdsrommene, og de skal males

Back
Topp