Noen med skumle spøkelseshistorier? hihi

jeg har ei venninde som driver å "snakker med ånder" hun og mannen hadde lagt seg også skulle hun stille et spørsmål til sin avdøde bestemor. "gi et tegn om du hører meg bestemor" sa hun, 30 sek etter roper datteren på 2år "bøke-dame, mamma!!! Bøke dame!!!!!" min venninde løp inn på rommet og der står 2åringen i sengen og peker på veggen og forteller at hun ser en "Bøke-dame",,,, creepy...

mannen gav forøvrig beskejd om at om skulle hun snakke mer med spøkelser fikk det være på dagtid eller når han ikke var hjemme!

ene ungen min reiste seg fra sofaen, gikk bort til spisebordet og kikket lenge opp og ned og var helt merklig.. så sier hun til mannen "Oldemor er her"... også gikk hun å satt seg i sofaen igjen.. min mormor døde da hun var 1,5 år og siden har vi bare vist bilder og pratet om henne så tydlig at hun så noe han ikke gjorde.. ps, han var livredd og stiv av skrekk haha

ene ungen min reiste seg fra sofaen, gikk bort til spisebordet og kikket lenge opp og ned og var helt merklig.. så sier hun til mannen "Oldemor er her"... også gikk hun å satt seg i sofaen igjen.. min mormor døde da hun var 1,5 år og siden har vi bare vist bilder og pratet om henne så tydlig at hun så noe han ikke gjorde.. ps, han var livredd og stiv av skrekk haha
haha, det skjønner jeg kjempe godt!!

Å kjære vene så ekkelt!!

Jeg bor på en gammel gård, og har vel vendt meg til at det skjer saker og ting her :) Men husker godt den dagen vi fant ut at lillegutt skulle komme, da luktet det sigar i hele huset! Både jeg og mannen er ikke røykere, så vi var litt perplekse begge to.

Alarmen går titt og ofte på natten, noe jeg hater inni gampen! Blir jo så stressa for innbrudstyver! Men alltid går den i stuen, der skal systemet og følerne være helt bra! Det har vi fått alarmselskapet til å sjekke!

Men det var "ei"som hjalp meg en del når lillemann skulle sove alene i 2 etasje som baby. Han hadde en tendens til å trekke dyna over hodet. Plutselig kunne jeg kjenne at det snørte seg litt i halsen og ei som ropte svakt "aaaaaaaaa" fra den andre stuen vår. Da gikk jeg opp til gutten vår og hver gang var dynen over ansiktet hans. Dette skjedde ofte og stemte hver gang. :) Ble veldig takknemlig for at hun var der og hjalp oss :)

Jeg har tidlig i livet bare måttet erkjenne at vi ikke er alene her i verden, gidder ikke å streve så med å motbevise det heller. :)

Når jeg studerte bodde jeg i en leilighet, hvor det skjedde mye rart. Det smalt og slo i veggene, og jeg hadde alltid en ekkel følelse i kroppen når jeg var alene der. En kveld var det så mye uro at jeg dro bort og besøkte en venninne - klarte ikke være alene der.

Har flere familiemedlemmer som har opplevd merkelige ting, så har hørt mange historier :-) Men vil ikke beskrive de i detalj her før uke 12 :P Tilfelle jeg har noen kjente her inne ;-)

Back
Topp