Noen med skilltee foreldre?

Foeldrene mine skilte seg da jeg var 18 år, er vel en ekte pappa jente og har mest kontakt med han. Pappa er singel, har vert i noen korte forhold, men det virker som han trives som ungkar[:D] han er den jeg alltid kan stole på stiller opp om jeg trenger noe.
Mamma har en gubbe, og de har en tendens til å være rimelig harde på flaska, faktisk har jeg aldri sett han edru, og de har vert sammen 4-5 år nå tror jeg,det begrenser jo litt hvor mye kontakt jeg orker å ha.
Jeg husker jeg var glad den dagen mamma flyttet ut, det var faktisk på pappa sin bursdag. tror nok de to har det best hver for seg.

Mamma og pappa skilte seg når eg var ti år!!
Begge to er gift på ny og har vert gift i over 10 år begge to..
Mamma har fått to gutter som no er 9år og 7 år.
Pappa har fått ei jente som er 9 år..
For oss so har dette gått heilt fint.. mamma og stemor er til og med venniner...
Me har alle mann vert til fotograf å tatt familie bilde( sånn at me tre eldste kan ha)

Mamma og pappa skilte seg da jeg var 12. Har god kontakt med begge to heldigvis. Pappa er gift igjen og har to døtre med den nye kona som er 20 år yngre..Mamma er samboer.

mine foreldre skilte seg når jeg gikk i 2klasse...gikk IKKE fint for seg....bodde lenge hos pappa..men flyttet til mamma da jeg var 13...nå har jeg nesten bare kontakt med mamma..kun kontakt med pappa når jeg MÅ!! mamma er gift på nytt med en utrolig snill mann..mye mer pappa for meg han enn han virkelige pappaen min..å pappa har samboer å de har fått en sønn(9år) så han er vel lykkelig med sin NYE familie han da..jeg slet lenge med at de skilte seg..men var vel fordi pappa hele tiden gikk å sa dritt om mamma å motsatt..|men men...[&o]

Mam & pappa giftet seg da jeg var 1 og skilte seg da jeg var 2 år. Ble rettsak om meg, pappa og besteforeldrene mine kidnappa meg... Mam vant og jeg har bodd hos henne siden..
Hadde ikke akkurat den beste oppveksten, så har ikke det beste forholdet til mam, men prøver..Snakker ofte og hun er på besøk endel, hun er jo kjempe glad i lillegutt... Pappa har jeg hatt et bedre forhold til de siste årene, han syntes det er topp å være bestefar, bor langt unna da,men... Har også veldig godt forhold til min stemor bare så det er sagt[:)]
Etter skilsmissen har mam og pappa har bare snakket når det har vært absolutt nødvendig, som når jeg skulle til pappa på ferie når jeg var liten..

Mine foreldre skilte seg rett etter at jeg ble konfirmert. Mamma ble sammen med en ny og de giftet seg for noen år siden. Pappa er alene. Har veldig god kontakt med begge foreldrene mine, bodde hos mamma etter at de var skilt men det var pga jeg hadde hest (og hun hadde et sted han kunne være). Ingen av dem har flere barn enn de tre de har sammen (heldigvis!). Yngste søstera mi på 10 bor hos mamma og stefaren vår (hun er litt attpåklatt!)

Skummelt hvor mange som skiller seg [:(]

Back
Topp