Noen med skilltee foreldre?

nitalita

Gift med forumet
Er det mange av dere inne her som har skillte foreldre?

Mamma og pappa er skillt, mamma giftet seg på ny september 2004.
Mens pappa har blitt en liten jo-jo som ikke helt vet hvor han skal gjøre av seg eller helt vet hva han vil,  kort og godt her er han.....hehe..

Har mest kontakt med mamma, pappa viser liksom ikke så stor interesse for det som skjer...og tar han først kontakt er det Kim han kontakter..ikke meg som er hans datter[&o]

Så..er det fler som har skillte foreldre her? Hvilket forhold har dere til dem?

Mine foreldre ble skilt når jeg var 20 år. Mamma er single mens pappa er samboer (har vært det i ti år nå). Har ikke så veldig mye kontakt med pappa, mens mamma og jeg snakker sammen flere ganger i uka....

ORIGINAL: ~Nahemah~

Mamma og pappa har vært skilt siden jeg var 3 mnd gammel....har aldri møtt faren min, har prøvd å ta kontakt med han, men det virker ikke som han har noe interesse for å ha kontakt med meg (alkoholiker) så han har jeg selvfølgelig ikke noe forhold til i det hele tatt... Mamma og jeg har alltid vært veldig nære hverandre, hun var som min bestevenninne og jeg kunne snakke med henne om alt...det er veldig synd at hun ikke fikk oppleve å bli bestemor...hun hadde nok vært kjempestolt[:)]Savner henne kjempemye (døde når jeg var 18)[:(]

Ååå....uffda, så trist da[:(] Må være rart å ikke ha noen foreldre da...

Mine foreldrer skillte seg men fant tilbake til hverandre etter et år.....[;)]

Ja, det er litt rart når jeg tenker på sånne situasjoner som f.eks som når jeg gifter meg...er lissom ikke hypp på ha en sjanglene gubbe ved siden av meg når jeg går inn i kirken...[&:]

Har du søsken? Altså nå skal vi på byfogden vi da om to uker..men har tenkt å ha kirkebryllup med fest senere. Og da har jeg tenkt å spørre broren min om han vil føre meg opp jeg....

Mine foreldre skilte seg når jeg var 2 år..
Jeg har egentlig hatt god kontakt med begge 2 oppigjenom årene.. Har bodd litt hos begge to..
Men de siste årene min far levde hadde jeg mest kontakt med han.. Han døde når jeg var 19år..
Så jeg tenker litt sånn som deg Nahemah om at det er litt trist å ikke ha en bestefar til barnet mitt som skal komme. og heller ikke en pappa som kan følge meg opp kirkegulvet den dagen jeg skal gifte meg..

Oki....er ikke lett nei, men du kan jo gå alene og da[;)] ble litt lei meg på dine vegne jeg nå....sukk

Mamma fikk meg når hun var 17 og det var ikke akkurat planlagt for å si det slik... Pappa bodde i samme trakter som mamma og de var kjærester en liten stund.En dag hadde pappa fått låne en motorsykkel,og tok med seg mamma på hyttetur... Resultatet ble meg!! Pappa fikk dilla når mamma ble gravid og begynte å legge seg etter mammas venninne... Mamma snudde ryggen til pappa og jeg traff han ikke før jeg var 11år... Og dessuten har jeg ei halvsøster som er 10mnd yngre enn meg... Og mora er mammas tidligere veninne... Mamma giftet seg når jeg var 2år med han som er fortsatt mere far for meg en pappa noen gang har vært. De fikk to barn sammen og skillte seg når jeg var 17år... Han er forlovet og har nå to barn til som er på alder med to av mine egne.. Har veldig god kontakt med dem.
Mamma derimot var ikke fullt så heldig og fant seg et par typer som både stjal,rusa seg og banka opp både mamma,meg og mine søsken... Men nå er hun sammen med en kjempe ok fyr som ikke er i stand til å være det minste voldelig... Mamma har sterilisert seg å der var det stopp... Pappa ble skilt og gifta seg for andre gang med ei på da 16 år... De fikk to barn.. Etter en stund ble de også skilt og etter det har han vært gift med to tre fra Thailand... Men er nå skilt og singel igjen[:'(][:'(][:'(][:'(]... Han har til og med kysset meg på kjeften og sagt han kunne ønske jeg ikke var dattera hans,for jeg er ei sånn jente han vill ha... SPYYYYYYYR!!!!!
Med andre ord så er jeg ikke særlig begeistra for serier som Glamour osv...har nok med å leve mitt eget liv og prøve å bryte "forbannelsen"...

Mamma og pappa skilte seg da jeg var 27 (5 år siden ca). Da hadde pappa funnet en annen. Etter det har ikke forholdet til pappa vært noe særlig. Ble automatisk mamma jeg tok "parti" med. Pappa er nå samboer med enda en ny (gikk fra den første til den andre på akkurat samme måte som han gjorde mot mamma - utro først og flyttet etterpå). Forholdet vårt er vel litt bedre nå, men han betyr liksom ikke så mye lenger. Kjenner jeg blir litt irritert på enkelte ting som jeg ikke bryde meg om tidligere.

Men mamma og jeg har et supert forhold. Og nå gleder hun seg til å bli mormor igjen... [:D]

Har liksom fått en tankevekker på en måte da, etter Linea kom til verden.. for jeg har ikke no nært forhold til pappa, også ser jeg på Linea å tenker at Kim er jo pappan hennes akurat som jeg har en pappa...hvis dere skjønner!!

Altså det blir jo andeledes alikevel det da, for vi er jo sammen alle 3...men...

mamma og pappa har jo egentlig aldrig vert gift da,men de var jo sammen noen år før jeg kom. når jeg var 3 år,så ble det slutt. pappa gifta seg et år etter og jeg er kjempe glad i min stemor. har et godt forhold til både mamma og pappa,og har bodd hoss begge.

Dette hører vel ikke helt hjemme på denne tråden. Men siden dere snakker om hvem som skal følge dere opp kirkegulvet så vil jeg fortelle om en fin løsning. Kona til fetteren min hadde ingen kontakt med pappan sin. Så alle lurte jo fælt på hvem som skulle følge henne.
Da musikken begynnte kom hun gående der med sin lille datter på litt over 1 1/2 år. Det var det nydeligste jeg hadde sett.
Så dere som har barn, men ingen til å følge dere så er vel det en ide. Kjempenydelig og rørende var det hvertfall[:)]

Mine foreldre gikk hvert til sitt når mamma var tre mnd på vei..

Aldri hatt noen kontakt med min far, han vil ikke han er gift, har to barn, mamma er gift og har tre barn..
Har egentlig aldri plaget meg noe særlig dette...
Når det gjelder det med føring opp kirkegulv, giftet vi oss i forbindelse med ett Harley Davidson treff, på tinghuset, med alle våre nærmeste til stede, funket kjempegreit:))))

ORIGINAL: Amamma

Dette hører vel ikke helt hjemme på denne tråden. Men siden dere snakker om hvem som skal følge dere opp kirkegulvet så vil jeg fortelle om en fin løsning. Kona til fetteren min hadde ingen kontakt med pappan sin. Så alle lurte jo fælt på hvem som skulle følge henne.
Da musikken begynnte kom hun gående der med sin lille datter på litt over 1 1/2 år. Det var det nydeligste jeg hadde sett.
Så dere som har barn, men ingen til å følge dere så er vel det en ide. Kjempenydelig og rørende var det hvertfall[:)]
rørende ja....fikk helt tårer i øya jeg nå[8|]hihi....problemet er at sønnen min er bare 4 mnd snart da....[8D]men det kan jo hende han går innen vi gifter oss.....vi får vente å se[:)]

I den forbindelse må jeg også føye til at når mamma giftet seg var det Tobias min nevø, som førte henne opp..da var han 2 1/2 år.. pluss at når dem sku sette på ringan var det han som gikk opp med dem[:D]

Mine foreldre skilte seg da jeg var 13. Har et greit forhold til min mor, men hun har litt lett for å lempe alle problemene sine over på meg. Jeg har vært den som har måttet stå for kommunikasjonen mellom min mor og min far... Litt slitsomt, men jeg har to yngre søsken og jeg vil ikke at de skal mått ta det!
Min far ble sammen med en MYE yngre jente, hun er faktisk like gammel som min egen samboer... Festlig!
Har hatt et ganske anstrengt forhold til min far oppigjennom, men vi har i hvert fall kontakt. Min far og hans yngre samboer skal gifte seg til sommeren[>:]
Og min mor er kjæreste med eksmannen til sin egen søster...[8|]
Har lovet meg selv at jeg ALDRI skal bli som mine foreldre![:)][:)][:)] 

Mine foreldre skilte seg når jeg var 12 år, det gikk igrunn greit for både meg og mine to mindre søstre.. mamma og pappa er fortsatt gode venner, så har aldri hatt noe problemer![:)]

mamma og pappa skilte seg da jeg var 9 år. Mamma har jeg kontakt med daglig, og mens pappa levde (han døde for et år siden[:(]) hadde jeg bare sporadisk kontakt med han.

mamma og pappa skilte seg når jeg var 19... mamma er fortsatt singel mens pappa giftet seg på nytt

Jeg har også skillte foreldre. Mamma var først samboer med en i ti år, fant seg etterhvert en ny og giftet seg igjen i sommer. Pappa giftet seg ikke så lenge etter skillsmissen, var gift i 6 år, og skillte seg igjen. Nå er han gift med en jente som er fire mnd yngre enn meg. Hun er også gravid, og har termin en mnd etter meg..... Har ikke kontakt med noen av dem, og har ikke snakket med dem på 3-4 år, av flere grunner....

jeg har skilte foreldre. de skilte seg da jeg var 15... jeg har kjempegod konakt med dem begge[:)] de er helt i ekstase fordi de skal bli besteforeldre!!! de har ikke greid å samarbeide om meg og min 4 år yngre bror tidligere, men nå fungerer det veldig fint!! nå er det jo kun aktuelt om broder'n da, men godt for meg å vite at de ikke hater hverandre lissom...

Back
Topp