noen med se x10mini pro her?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
er den å anbefale??

etter to ganger rekalmasjon fikk jeg min se c905 fra reparasjon i går,men nå er den enda ikke i orden,nå orker jeg ikke mer.... dårlig dekning,og kan ikke ta bidler med kameraet på 8mpx...crap!!!! skal seff sende den inn igjen,men mååå ha en annen tlf enn så lenge

Nja....

Jeg savner min iphone 3GS... Og skal ha iphone 4 når den kommer i hvit (så må nok vente en stund).

Hadde c905 før iphone. Tror du vil bli VELDIG skuffa over kameraet hvert fall!

Jeg har den. Anbefaler den IKKE. Er MANGE ting som gjør at den må sendes på rep. Har hatt den i nesten en mnd. Den klikker mange ganger om dagen. Låser seg når jeg snakker i tlf, bryter samtaler, samtaler kommer ikke igjennom,  får ikke lagt på når jeg ringer til noen og kommer til svareren (ender alltid med at batteriet må taes ut) Osv osv. Kunne fortsatt i det uendelige. Værste telefonen jeg noen gang har hatt[:@]

Jeg er fornøyd med min [:D]

jeg er ganske fornøyd med min, har ikke noen problemer med hverken batteri eller noe. Eneste jeg ikke får til er mms....... Så i det store og hele så er det en grei tlf.

heh,er den jeg også venter på!!!

ORIGINAL: hissigproppen

Nja....

Jeg savner min iphone 3GS... Og skal ha iphone 4 når den kommer i hvit (så må nok vente en stund).

Hadde c905 før iphone. Tror du vil bli VELDIG skuffa over kameraet hvert fall!

saken så er feil nå plutselig er at når jeg tar bilder,så lagres de ikke noen steder.. har sletta minnekortet ++++,men nope,bildet tas,men lages ingen steder,får ikke opp noen feilmeldinger el noe......

hva skal jeg kjøpe da ?? orker ikke bruke masse penger siden jeg skal ha i phone når den kommer i hvitt....

ORIGINAL: ohBaby!

saken så er feil nå plutselig er at når jeg tar bilder,så lagres de ikke noen steder.. har sletta minnekortet ++++,men nope,bildet tas,men lages ingen steder,får ikke opp noen feilmeldinger el noe......

hva skal jeg kjøpe da ?? orker ikke bruke masse penger siden jeg skal ha i phone når den kommer i hvitt....

Det problemet har jeg med x10 mini proen også.Etter å ha googla litt har jeg funnet ut at det er vanlig problem med SE[;)]

ORIGINAL: nettil

Det problemet har jeg med x10 mini proen også.Etter å ha googla litt har jeg funnet ut at det er vanlig problem med SE[;)]

jahaja... men jeg må ha en mobil med ok kamera.... offffff,jeg har kun hatt trøbbel med denne....duste se!!!

dytt!!!

om den er så crap,hva skal jeg velge da?? ikke motorola el. samsung...

Nokia kanskje?

Jeg veit ikke jeg azz...
SE virker som en grei erstatningstlf, og den er jo ikke sååå altfor dyr.

Jeg har delvis vendt meg til den, men har alltid ladekabel i veska. Kameraet er stusselig (c905 skjemte meg virkelig bort på det punktet).

Det går helt greit å være på nett med den, spes siden man kan flippe ut qwerty-tastaturet, men det er liksom det hele. Skjermen er for liten, og jeg syns utformingen på de app'ene jeg har hatt til iphonen har vært bedre...
Men som en OK "ventetelefon" tror jeg du overlever.

ORIGINAL: hissigproppen

Nokia kanskje?

Jeg veit ikke jeg azz...
SE virker som en grei erstatningstlf, og den er jo ikke sååå altfor dyr.

Jeg har delvis vendt meg til den, men har alltid ladekabel i veska. Kameraet er stusselig (c905 skjemte meg virkelig bort på det punktet).

Det går helt greit å være på nett med den, spes siden man kan flippe ut qwerty-tastaturet, men det er liksom det hele. Skjermen er for liten, og jeg syns utformingen på de app'ene jeg har hatt til iphonen har vært bedre...
Men som en OK "ventetelefon" tror jeg du overlever.

ja,kameraet er megabra! men hjelper lite nå når bildene ikke er her på en måte...

499kr hos chess,og 149 i mnd,er ikke så ille det da.... så selger jeg bare den superbillig når i phonen min kjeme! :)

Men har du ikke rett på ny nå som de har prøvd å reparerer to ganger og ikke fått det til?

Har SE X10 (ikke mini) og er superfornøyd!

er det NOEN som får til å sende MMS med se x10mini pro????? elelr er det ett problem for alle?? jeg sender jo mms med bilder av mini til mamma og søstrene mine hver dag.. bor laaaaaaaaangt unna dem

ORIGINAL: *Lesehesten*

Men har du ikke rett på ny nå som de har prøvd å reparerer to ganger og ikke fått det til?

Har SE X10 (ikke mini) og er superfornøyd!

det som ikke har funka før jeg leverte den funker nå,enn så lenge.... det med kameraet er ett nytt problem,såvidt jeg forstår,må det være 3 gangs reklamasjon for SAMME problem som gjelder for å heve kjøpet...

er det NOEN som får til å sende MMS med se x10mini pro????? elelr er det ett problem for alle?? jeg sender jo mms med bilder av mini til mamma og søstrene mine hver dag.. bor laaaaaaaaangt unna dem

Jeg har sendt mms fra første dagen. Var bare å fikse innstillingene, så fikk jeg sendt[;)]

ORIGINAL: nettil

Jeg har sendt mms fra første dagen. Var bare å fikse innstillingene, så fikk jeg sendt[;)]

aha,så bra da! like før jeg bare bestiller en jeg altså!!!

Back
Topp