Noen med samme erfaring??

Bkno9282682

Andre møte med forumet
Er helt ny her! Har gjennomgått Første fersk forsøk ICSI, med innsett 9.2.17! Har testet positivt med 3 tester på 14, 15 og 16 DPO [emoji4] Går på Lutinus og har opplevd at det kommer noe lysrosa klar væske og innimellom lysrosa/brunlig "rester"/utflod.. Samt bittelitt "mensmurring" og jeg kjenner at det er noe sårt nedentil til tider.. (beklager detaljer)
Kjenner jeg blir gal av dette!! Fra lykke med tre positive tester, 3 dager på rad til denne usikkerheten.... [emoji20] Noen som har opplevd noe lignende??

a1b0d4c15c4ed3d46595dca16d727f5a.jpg

Er helt ny her! Har gjennomgått Første fersk forsøk ICSI, med innsett 9.2.17! Har testet positivt med 3 tester på 14, 15 og 16 DPO [emoji4] Går på Lutinus og har opplevd at det kommer noe lysrosa klar væske og innimellom lysrosa/brunlig "rester"/utflod.. Samt bittelitt "mensmurring" og jeg kjenner at det er noe sårt nedentil til tider.. (beklager detaljer)
Kjenner jeg blir gal av dette!! Fra lykke med tre positive tester, 3 dager på rad til denne usikkerheten.... [emoji20] Noen som har opplevd noe lignende??

Ja, men ville ventet til du får svar på blodprøven. Har du tatt blodprøve?

a1b0d4c15c4ed3d46595dca16d727f5a.jpg

Blodprøven vil gi deg bedre svar på hva som skjer. Men man kan bli litt sår i slimhinnene og kjenne litt murring av Lutinus.

Skal ikke ta blodprøver, har ikke fått beskjed om det fra klinikken i porsgrunn... Er ulik praksis rundt omkring desverre!

Mest sannsynlig er det pga Lutinus, det er ikke uvanlig slik du beskriver:) Gratulerer så mye med graviditet, hvis det bare er litt som kommer ut så er det nok ikke farlig:) Men du kan sikkert kontakte klinikken din også hvis du er usikker.

Jeg mener det står noe om slike bivirkninger i pakningsvedlegget. Har du sjekket? Jeg begynte å bli litt sår på slutten selv da jeg gikk på lutinus.

Ja det er bare litt, ikke direkte blod... litt lyserosa og noe brunlig rester! [emoji85] Fikk omsider svar fra klinikken som sier det ikke er uvanlig med små blødninger med lutinusen.. man blir jo så nervøs for alt i denne prosessen! Huff!! :-) Har bare noen få dager igjen med lutinus, så håper det gir seg...
Tusen takk [emoji4]

Har ikke smerter i magen, bare "mensmurring" og luft... og i dag var det mer rødt/brunt, men til tider utvannet liksom... ikke som når jeg har mensen! [emoji85] Snakket med klinikken på tlf i dag, og de sa det ikke var unormalt sånøenge det ikke var mye... men hva er mye da!? [emoji15]

Har ikke smerter i magen, bare "mensmurring" og luft... og i dag var det mer rødt/brunt, men til tider utvannet liksom... ikke som når jeg har mensen! [emoji85] Snakket med klinikken på tlf i dag, og de sa det ikke var unormalt så lenge det ikke var mye... men hva er mye da!? [emoji15]

Har ikke smerter i magen, bare "mensmurring" og luft... og i dag var det mer rødt/brunt, men til tider utvannet liksom... ikke som når jeg har mensen! [emoji85] Snakket med klinikken på tlf i dag, og de sa det ikke var unormalt sånøenge det ikke var mye... men hva er mye da!? [emoji15]
Første gangen æ hadde d var par daga etter æ testa positivt og da kom d så mye at æ måtte skifte til bind men den varte bare en dag så gikk den over til brunlig utflod. Brun utflod e jo gammel blod. Mye e jo litt mere enn vanlig mens. Og siden den gangen har æ had litt frisk blod og 3-5 dager med brun utflod sån ca 1-2 ganger i mnd. E nu 13 uker på vei og alt er i orden. D viste seg hos meg at æ har en forliggende morkaka og da kan d komme litt blod innimellom.. Men e like stressa hver gang!

Gratulerer med graviditet!! [emoji173] Skjønner godt at du blir stresset! [emoji85]
Godt å høre at det kan gå bra for det om man blør litt.. Det er ikke mer enn vanlig mens.. Bruker kun truseinnlegg, men mer blodig i dag.. [emoji20] Siste dag med lutinus i dag, så spent på om mensmurringen gir seg og at det er "små blødninger" som følge av den. Har vanskelig for å tru det men! Har bestilt blodprøver til uka, men er sterkt redd for at det ikke gikk veien for oss nå...

Lykke til videre MammaTilMia [emoji4][emoji173]

Sånn hadde jeg det av og på frem til midt i uke 6. Var Lutinusen for min del[emoji4] Jeg er 14+2 i dag[emoji4][emoji106]

Sånn hadde jeg det av og på frem til midt i uke 6. Var Lutinusen for min del[emoji4] Jeg er 14+2 i dag[emoji4][emoji106]

Gratulerer med graviditeten! [emoji173][emoji4]
Har nok innsett at dette ikke kommer av lutinus lenger, syns det har kommet mistenkelig mye blod i går ettermiddag og tidlig i dag... Men må jo bare vente på blodprøve svarene for å vite sikkert!
Blødde du mye?? [emoji51]

Gratulerer med graviditeten! [emoji173][emoji4]
Har nok innsett at dette ikke kommer av lutinus lenger, syns det har kommet mistenkelig mye blod i går ettermiddag og tidlig i dag... Men må jo bare vente på blodprøve svarene for å vite sikkert!
Blødde du mye?? [emoji51]
Takk for det[emoji4] Nei, kun rosa/brun spotting slik som du beskrev. Såg kanskje mer ut enn det var pga at det blandet seg ned selve lutinusen? Hos meg kom vertfall lutinusen ut igjen i "splasher", ikke så mye litt og litt[emoji28]

Back
Topp