Cilie#
Glad i forumet
Jeg har antagelig Raynauds fenomen...har verket masse i puppene under og imellom ammingene..men har trodd det var pga brystbetennelse og soppinfeksjon som jeg har hatt...nå er det en god stund siden antibiotikakuren var vel overstått...og har behandlet både meg og lillemann for sopp i nesten 3 uker.. Og fikk nettopp beskjed om at de nye bakterie/sopp-prøvene var negative (jippi! [:)])..
...men gjør vondt enda. Og har lagt merke til at brystvortene blir skikkelig lik-bleike når smertene kommer. Etter det jeg vet/kan lese meg til passer dette godt med Raynauds. Noen som har/har hatt dette?...og eventuelt har noen tips til hva man kan gjøre med det? Har bestillt varmeputer i håp om at det kan hjelpe..men tar gjerne imot flere tips.. [:)]
...men gjør vondt enda. Og har lagt merke til at brystvortene blir skikkelig lik-bleike når smertene kommer. Etter det jeg vet/kan lese meg til passer dette godt med Raynauds. Noen som har/har hatt dette?...og eventuelt har noen tips til hva man kan gjøre med det? Har bestillt varmeputer i håp om at det kan hjelpe..men tar gjerne imot flere tips.. [:)]