noen med råd ?

idamamma23

Betatt av forumet
Jeg hadde en veldig merkelig opplevelse her i sta .
litt grusomt å legge de frem slik men må mann så må mann.
jeg har hat store smerter i kroppen i dag spesielt ryggen i bekken bunnen.
Å nå når jeg var på do kom de en hmm slim propp .
hva er dette ?
Jeg vet ikke om noe graviditet !

Jeg hadde en veldig merkelig opplevelse her i sta .
litt grusomt å legge de frem slik men må mann så må mann.
jeg har hat store smerter i kroppen i dag spesielt ryggen i bekken bunnen.
Å nå når jeg var på do kom de en hmm slim propp .
hva er dette ?
Jeg vet ikke om noe graviditet !
Det er helt normalt :D
Men hvor langt er du på vei?

Jeg vet ikke at jeg er de en gang nå ble jeg stressa uff :/

Jo nå skal du høre jeg startet på p piller for fire månder siden åhar hatt noen rare blødninger bare nesten som utflod bare litt brunere .
før jeg startet med p piller var jeg ikke i så god form mye kvalm å styr .
startet på dem på grunn av at jeg har mistet så mange.
de kan vell umulig være noe vell ??
Å når du sier de jeg går på do flere ganger om natten de gjore jeg med barnet jeg har hjelpe meg.
men hva betyr en sånn slim propp ?

Oi.... Hmm ..... Da ville jeg blitt skeptisk jeg å ....

Uff hva betyr denne slim proppen ?
Å i så fall hvor langt er jeg på vei ?

Kom deg på Kiwi og kjøp en test. Verre er det ikke.

Uff hva betyr denne slim proppen ?
Å i så fall hvor langt er jeg på vei ?
Du bør vel starte med å ta en graviditetstest? Om den er negativ kan du være veldig langt på vei og det kan være at hcg ikke gir utslag. Du kan ta blodprøve hos legen for å sjekke hcg nivå som er det hormonet som utskiller seg i urinen ved en graviditet.
Den berømte slimproppen som det snakkes om i forbindelse med en graviditet er noe som ikke alle ser noe til og noen mister den noen uker eller dager før fødsel.
Det kan være at det slimet du har hatt er litt tykkflytende utflod? Tykk eggehvite konsistens? Kan du prøve å forklare hvordan den ser ut? Størrelse? Form? Farge?

Du bør vel starte med å ta en graviditetstest? Om den er negativ kan du være veldig langt på vei og det kan være at hcg ikke gir utslag. Du kan ta blodprøve hos legen for å sjekke hcg nivå som er det hormonet som utskiller seg i urinen ved en graviditet.
Den berømte slimproppen som det snakkes om i forbindelse med en graviditet er noe som ikke alle ser noe til og noen mister den noen uker eller dager før fødsel.
Det kan være at det slimet du har hatt er litt tykkflytende utflod? Tykk eggehvite konsistens? Kan du prøve å forklare hvordan den ser ut? Størrelse? Form? Farge?
Du forklarte det veldig bra!

Altså de var brun rosa og litt hvit seig seig klump for å si de slik

Var bare den ene gangen nå er de ingen ting bare slik rar murre smerte i magen .

Var bare den ene gangen nå er de ingen ting bare slik rar murre smerte i magen .
Får du kjøpt deg en test i dag? Har du hatt mensen etter du startet på pilla? Eller har du bare spottet?(farget utflod)
Murringene dine kan være eggløsning, mensen som er på vei eller en graviditet. Har du hatt noen andre symptomer etter du startet på pilla? Du sier du har barn fra før, så du har jo vært igjennom det før. Er dj en slank eller fyldig dame? Har magen forandret seg i størrelse i det siste? Hvordan er brystene?

Får du kjøpt deg en test i dag? Har du hatt mensen etter du startet på pilla? Eller har du bare spottet?(farget utflod)
Murringene dine kan være eggløsning, mensen som er på vei eller en graviditet. Har du hatt noen andre symptomer etter du startet på pilla? Du sier du har barn fra før, så du har jo vært igjennom det før. Er dj en slank eller fyldig dame? Har magen forandret seg i størrelse i det siste? Hvordan er brystene?
Omg....

Back
Topp