Noen med positiv test?

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg bare lurer på om det er noen som allerede har testet positivt ennå?
er kanskje litt tidlig men bare lurer.

Jeg skal teste om 13 dager...

ikke noe positiv her enda på meg:) Skal teste 19. februar:)

Testa negativt i dag, så regner med at jeg må inn her. Men håper på positiv test neste mnd :D

Jeg vil inn hit! Jeg føler meg blæ og vet ikke om det er omgangssyken eller el! Murrer og presser i livmorområdet, oppblåst og kvalm.... Og enda leeenge til testing:/

Ringen av lykke <3 skrev:
Jeg vil inn hit! Jeg føler meg blæ og vet ikke om det er omgangssyken eller el! Murrer og presser i livmorområdet, oppblåst og kvalm.... Og enda leeenge til testing:/

Da er vi akkuratt like langt, skal teste på samme dag som deg.. :)
føler meg og også som deg oppblåst og masse stikninger i livmoren.

Har positiv el-test i dagSå nå satses det på humping fremover, håpet er å komme inn her!!!

Lykke til de neste ukene, alle sammen

monicaen skrev:

Ringen av lykke <3 skrev:

Da er vi akkuratt like langt, skal teste på samme dag som deg.. :)
føler meg og også som deg oppblåst og masse stikninger i livmoren.

Så spennende! Krysser alt jeg har for at vi får positivt svar da ;) Men jeg kommer aldri til å klare å vente helt til IKM daaa! hehe:p

Jeg hadde 2 streker like sterke i går, så satser på at det var EL. Så nå kjører vi "rabbit week";) tjihi.

Sommerfuglen & frøet skrev:
Jeg hadde 2 streker like sterke i går, så satser på at det var EL. Så nå kjører vi "rabbit week";) tjihi.

Da håper vi å havne her begge to:) Hadde vært så koselig

Joffen skrev:

Sommerfuglen & frøet skrev:

Da håper vi å havne her begge to:) Hadde vært så koselig

Hadde vært kanon bra:):):)

Testa 4 tester i går, alle like svake posetivt....... Ikm i morgen.... Så skal kjøpe en cb digital i dag og se om jeg klarer å vente til i morra..... Håper;)

Back
Topp