Noen med planlagt KS her ?

pops25

Forelsket i forumet
Første fødsel endte i haste KS, denne gangen er det planlagt. Noen flere som skal ha 2 gangs ks?
 
Jeg skal ha (i mars) :)

Hadde planlagt sist også, var veldig fint.
 
Jeg hadde planlagt nå i slutten av januar. En veldig mye bedre opplevelse enn sist, da ble det haste KS og full narkose.
 
Jeg hadde planlagt nå i slutten av januar. En veldig mye bedre opplevelse enn sist, da ble det haste KS og full narkose.

Hvordan gikk det synes du? Jeg hadde også haste KS første gang i full narkose, da epidural kun virket halvsidig. Hva slags bedøvelse fikk du nå?
 
Lyst å fortelle litt? Hva slags bedøvelse fikk du?

Spinalbedøvelse. Det gikk veldig fint, eneste var at jeg fikk et blodtrykksfall av spinalbedøvelsen som gjorde at jeg følte meg akutt dårlig, men så fort jeg fikk «motgift» var jeg meg selv igjen :)
 
Spinalbedøvelse. Det gikk veldig fint, eneste var at jeg fikk et blodtrykksfall av spinalbedøvelsen som gjorde at jeg følte meg akutt dårlig, men så fort jeg fikk «motgift» var jeg meg selv igjen :)

Spinal bedøvelse skal jeg ha å. Da epidural ikke virket ordentlig første gang. Veldig spent
 
Hvordan gikk det synes du? Jeg hadde også haste KS første gang i full narkose, da epidural kun virket halvsidig. Hva slags bedøvelse fikk du nå?
Det gikk kjempefint. Og formen var/er så mye bedre nå enn sist[emoji4] Fikk spinalbedøvelse denne gangen. Sist så hadde jeg fått to fødespinaler allerede, så da kunne jeg ikke få spinalbedøvelse. Derfor full narkose.
 
Back
Topp