Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er forholdsvis ny i gamet og hadde noen spørsmål. Prøvde å få tak i legen idag, men rakk selfølgelig ikke telefonen da han ringte..
Omgangsyke høres mer sannsynlig ut. :/Jeg kjøpte noen laktase-tabletter som jeg tok litt av i begynnelsen viss jeg spiste litt med melkeinnhold, og det fungerte fint. Men nå ser de ut til å ikke virke i det hele tatt. Jeg tok feks igår 3 stk, og spiste ikke mye med melk, men fikk en kjempereaksjon. Kan de slutte å virke? Må jeg ta flere? Er det forskjell på ulike typer?
Så lurer jeg på om det er normalt å spy som en alke i en times tid, gå på do 1-2 ganger i timen i 6 timer, for så å være redusert i et halvt døgn etterpå...? Igjen så var det ikke mye melkeinnhold, og dette har skjedd 2 ganger.
Hvilke oster spiser du? Norvegia er naturlig laktosefri, så den tåler vi heldigvisJwg har det. Kan spise ost men alt annet kjøper jeg laktose fritt. Får så vondt og dårlig mage ellers
Jeg kjøpte noen laktase-tabletter som jeg tok litt av i begynnelsen viss jeg spiste litt med melkeinnhold, og det fungerte fint. Men nå ser de ut til å ikke virke i det hele tatt. Jeg tok feks igår 3 stk, og spiste ikke mye med melk, men fikk en kjempereaksjon. Kan de slutte å virke? Må jeg ta flere? Er det forskjell på ulike typer?
Så lurer jeg på om det er normalt å spy som en alke i en times tid, gå på do 1-2 ganger i timen i 6 timer, for så å være redusert i et halvt døgn etterpå...? Igjen så var det ikke mye melkeinnhold, og dette har skjedd 2 ganger.
Jeg vet at jeg har laktoseintoleranse, og begge disse tilfellene har vært etter melkeinntak, så jeg tror det har en sammenheng. Men syns det høres voldsomt ut da :-/ omgangssyke to ganger på ei uke, når ingen jeg kjenner har hatt det høres også usannsynlig ut.Omgangsyke høres mer sannsynlig ut. :/
Ja det går i Norvegia her også men har merket jeg kan spise både cheddar og babybell. Litt vanskelig å overdrive mengden så mulig jeg hadde reagert om jeg hadde spist masseHvilke oster spiser du? Norvegia er naturlig laktosefri, så den tåler vi heldigvis