noen med peiling på katt (skadet)

*~Trine~*

Gift med forumet
lille pusen vår er skadet.. halen hang rett ned, så ut som den er lam i halen.. hun haltet litt også... så stakk hun , å jeg finner henne ikke[:o] hun ville ikke ha mat engang[:o]

noen som har vært borti den type "skade" om jeg må finne henne å få hun til dyrlege eller hva skal jeg gjøre??? ser for meg at hun har fallt ned fra en buske

Det kan høres ut som katten din har brukket halen i halefestet. Må ta den med til dyrlegen da, ja.. Så får den noen sprøyter og sånn.

Vi har vært igjennom det samme med vår katt, men da hadde noen mishandlet den. Dratt den i halen skikkelig! Så det fordi klørne var helt flisete og mange var borte. Dyrlegen sa at hun nok hadde kjempet for livet. [:(][:(] Forbanna folk![:@]
Halsen hennes er fin igjen nå, men hun sleit en stund før den ble bra og hun kunne løfte den igjen. Også så flau hun var stakkar, for hun klarte jo kke å få bort halen når hun skulle på do..[&o]

De har jo en tendens til å gjemme seg vekk når de har vondt..

Får håpe at det går bra da! Utrolig hvor glad man kan bli i en katt egentlig..[:)]

pus har ingen leker[&:] barna mine pleier å leke med henne..
boksmat ja det elsker hun, men det ville hun ikke ha.. så bare stakk hun.. hun bruker å gjemme seg under uthuset , meeen jeg har ikke sjangs å nå henne under der.. hun er nok bra skremt..
må vel bare vente på at hun kommer[8|] aner ikke min arme råd

huff[:(] ble helt tårevåt her æ sett!
høres ut som halen e brukket ja.. muliheta førr at ho e misshandla e jo der![:@]
æ blir SÅ førbainna på folk som e sånn mot dyr..

men sia ho e skada, så e d helt vanli at ho gjømme sæ.. veldi dumt at ho kommer sæ under
huse da[:(] min pus ville ikkje ha værken kos eller nokka godt å spise når ho blei syk[&o]

så d eneste æ hadde gjort e å se tell ho ofte. la døra stå åpen (om d går) å sett
litt godis å vann  i nærheta av gangen. d kan hende ho kommer da.
ville åsså ha ringt dyrelegen å fortelt situasjon, så kan dem komme m råd t dæ!
tur til veterinærn trur æ ho vil trenge uansett

ho kom[:)]
tok henne inn med en gang.. men hun står bare å mjauer å vil ut[&:]

hun klarer ikke sitte... å halen er like slapp...

Huff, stakkars pus. Ring dyrlegen og få en akuttime du! Lykke til!

flott at ho kom inn!![:)]
anbefale dæ å evt stenge ho inne en plass! sånn at ikkje nån evt åpne døra å ho spring ut!

så ringe du dyrelegen å sir at d e akutt!
dakar pusen har nok ont ja..[&o]

virker ikke osm hun har vondt[&:] bare lam hale.. nå sover hun[;)] godt å ha henne i hus iallefall... så jeg kan følle extra godt med henne

men trur du ska ringe dyrelegen uansett alså!
godt at ho sover ja[:)] å ikkje minst at ho e kommen inn[:D]

Back
Topp