Noen med pcos her?

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei, ei jeg synger i kor med har pcos som meg og fikk ikke ammet pga hun har pcos. Det skremte meg da min største drøm er å kunne amme. Har Googlet litt selv og leser både at det kan gå fint men at noen ikke får ammet.andre som har opplevd dette? ❤️
 
Jeg har. Fikk aldri nok til og mette. Men ammet til10 mnd. Ganske vanlig at vi ikke får nok har jeg hørt. På føden også.
 
Men vi kosa oss veldig med amming. Men selv etter en time på puppen var hun ikke i nærheten av mett. Så jeg har aldri metta henne med pupp. Så ble fort 10 flasker i døgnet i tillegg.
Men veldig takknemlig for det lille jeg hadde.
Men kjøpt inn nye flasker og er klar for ny runde med delamming.
 
Hei, ei jeg synger i kor med har pcos som meg og fikk ikke ammet pga hun har pcos. Det skremte meg da min største drøm er å kunne amme. Har Googlet litt selv og leser både at det kan gå fint men at noen ikke får ammet.andre som har opplevd dette? ❤️
Sniker fra august. Jeg har pcos, ingen problemer med amming her, ammet til han var rundt 1 år og 2-3 mnd (siste månedene var det kun nattamming).
 
Hei, ei jeg synger i kor med har pcos som meg og fikk ikke ammet pga hun har pcos. Det skremte meg da min største drøm er å kunne amme. Har Googlet litt selv og leser både at det kan gå fint men at noen ikke får ammet.andre som har opplevd dette? ❤️
Jeg har pcos og ammet fullt til 6 mnd før det trappa ned :)
 
Back
Topp