noen med pakke kalender?

Vanillatwin

Elsker forumet
ja.. noen som får pakke kalender? hva fikk dere idag?

Celin Marie skrev:
Her er det bare snuppa vår som har kalender, og hun har My Little Pony kalender

så skjønt  sambo får pakke kalender av meg.. og han har kjøpt kondomeriet kalender til meg   

I wish, får ikke no jeg.... han er lite romantisk av seg!

Jeg sendte han en mms i dag med 2 streker på gtesten, det var hannes overraskelse...

Pakke/opplevelse/godteri kalender her i gården.. Jeg lager til tulla og hun til  meg. I dag fikk jeg en koselig lapp, en sukkerfri kjærlighet og ett sukkerfritt drops. He he.. Jeg kunne ikke få masse i dag for hun har bursdag, så det er hennes dag emoticon

H0111 skrev:
Pakke/opplevelse/godteri kalender her i gården.. Jeg lager til tulla og hun til  meg. I dag fikk jeg en koselig lapp, en sukkerfri kjærlighet og ett sukkerfritt drops. He he.. Jeg kunne ikke få masse i dag for hun har bursdag, så det er hennes dag emoticon

så morro  gratulerer til tulla de på etterskudd

Her er det kun mini som får pakkekalender:) I år er det faktisk første året mitt uten noe som helst kalender...:(

MissWixen skrev:
Her er det kun mini som får pakkekalender:) I år er det faktisk første året mitt uten noe som helst kalender...:(

din kalender er graviditeten  

Vanillatwin skrev:

MissWixen skrev:

din kalender er graviditeten  

Ja det får være det;)) Tenkte litt sånn: "pytt sann! Jeg er jo gravid jo!!:D"

I år er det kun lillemann som får kalender, og i dag fikk han knitrebad
-gleder meg til å teste det ut i kveld :)

Har verdens søteste svigermor, som lager pakkekalender som jeg og sambo deler. Han får oddetall, og jeg partall ;) I dag var det body-butter i pakka! Sambo fikk sokker i går

Back
Topp