Noen med oppklipt bob frisyre hær?

Kisse85

Elsker forumet
Kan jeg få se bilde?
Å syns dere d er enkelt å style?[:)]

ingen? [:)]

ikke retta ut her da, bare dusja og latt tørke[:)] veldig enkel vedlikehold ja.. synes ikke d er noe i veien for å gå sånn jeg[:)] men ser joi fines ut om jeg retter ut d og rufser d bak med sånn saltpulver da[;)]

Jeg er ganske lik Malleleo på håret, bortsett fra panneluggen. Jeg stortrives med frisyren. Jeg behöver ikke å style, men om jeg gjör det bruker jeg stort sett bare litt dust-it. [:)]

Jeg har, du ser det på avatarbildet mitt. Vises ikke så godt men.
Og neei, jeg synes ikke det er enkelt å style. MÅ vaske håret for at det skal se bra ut - men mitt er så slitt at jeg har fått forbud av frisøren min til å dusje hver dag. [8D]

Kommer veldig ann på hvilken hårtype du har. Jeg har afrikahår, omtrent. Så jeg må føne og rette, så ha i voks/beach-spray for å få det til å se bra ut.

Malleleo: Kjempe fint!
Rodstilk: Jeg er også ganske lik Malleleo på håret,men ikke kort lugg hær heller[:)]

Jeg har nettopp klipt meg sjønner dere, å jeg sliter med å fikse på d[8D]

ORIGINAL: oiskipoiski

Jeg har, du ser det på avatarbildet mitt. Vises ikke så godt men.
Og neei, jeg synes ikke det er enkelt å style. MÅ vaske håret for at det skal se bra ut - men mitt er så slitt at jeg har fått forbud av frisøren min til å dusje hver dag. [8D]

Kommer veldig ann på hvilken hårtype du har. Jeg har afrikahår, omtrent. Så jeg må føne og rette, så ha i voks/beach-spray for å få det til å se bra ut.

Jeg har også kjempe slitt hår,derfor har jeg nettopp klipt meg[;)]

ORIGINAL: MammantilMie

Ikke så veldig bra bilde kanskje... men det beste jeg fant.

Syns det var veldig vanskelig og style håret rett etter jeg hadde klipt meg, men nå har jeg blitt vant til det og det går ganske fort.[:)]

Så fin du var på håret![:D] Bilde var jo også fint[;)]

Flere?[:)]

Back
Topp