Jeg føler for og vite litt om hvordan tiden rundt en slik operasjon er. Og tiden etterpå.
Lillegutt er under oppfølging nå, hodet hans har vokst ganske mye på kort tid.
Han har til nå ikke hatt noen andre symptomer, men på søndag begynte han og kaste opp mye.
Han ble innlagt på sykehuset i går, men han kastet da ikke opp mer.
Legene er usikre om dette var omgangsyke, eller om det har med hodet og gjøre.
Det er blitt tatt en UL av hodet hans idag, slik jeg forsto det så var det godt med veske, men innenfor normalen. Det de ikke kunne vite var om han hadde hatt mindre veske, og om det var økning. De kunne godt tenkt seg og hatt tidligere bilder og sammenligne med, men den er jo lei.
Blir vel en ny ul i nærmeste fremtid tenker jeg.
De har og snakket om ct og mr. Nå driver vi jevnlig måling og følger med.
Kjenner jeg er litt redd, og kjenner jeg har kyst og forberede meg om det skulle bli til at han må opereres.
Forhåpentligvis så har han bare arvet stort hode fra min fars side.
Er lei av og anke nå.
Lillegutt er under oppfølging nå, hodet hans har vokst ganske mye på kort tid.
Han har til nå ikke hatt noen andre symptomer, men på søndag begynte han og kaste opp mye.
Han ble innlagt på sykehuset i går, men han kastet da ikke opp mer.
Legene er usikre om dette var omgangsyke, eller om det har med hodet og gjøre.
Det er blitt tatt en UL av hodet hans idag, slik jeg forsto det så var det godt med veske, men innenfor normalen. Det de ikke kunne vite var om han hadde hatt mindre veske, og om det var økning. De kunne godt tenkt seg og hatt tidligere bilder og sammenligne med, men den er jo lei.
Blir vel en ny ul i nærmeste fremtid tenker jeg.
De har og snakket om ct og mr. Nå driver vi jevnlig måling og følger med.
Kjenner jeg er litt redd, og kjenner jeg har kyst og forberede meg om det skulle bli til at han må opereres.
Forhåpentligvis så har han bare arvet stort hode fra min fars side.
Er lei av og anke nå.