Noen med Mountain buggy erfaring??

L91

Andre møte med forumet
Noen som anbefaler denne vogna?? Vi skal til syden i mai og jeg lurer på om vi skal kjøpe en mountain buggy til vi reiser. Da er jenta vår nesten 7 mnd,så jeg lurer på om hun er for liten til å sitte i sportsvogn da? 

Jeg har fått ett godt tilbud på en ubrukt 2009 modell fra en barnebutikk. Grunnen til at jeg vil ha 09 modell er at vognene ble produsert i New Zealand frem til 09. Nå blir de produsert i Kina, og jeg har hørt at vognene ikke er like gode nå som da de ble laget i New Zealand.

Har noen noen innspill på dette?? :-)

Jeg har 2011-modell og er veldig fornøyd med den. Bruker den som hovedvogn.
 Men jeg har ikke tatt i bruk sportsdelen enda da. Vet ikke hvordan 09-modellen er i forhold, så der har jeg ikke sammenligningsgrunnlag.
  Kommer vel ann på om hun kan sitte selv... Men uansett kan jo sportsdelen legges helt flat, så det er vel ikke noe problem. Jeg kommer til å ta i bruk den når bagen er for liten uansett om hun sitter eller ikke, siden den kan legges flat.
  Problemet med den i syden er kanskje at kalesjen kanskje blir litt liten.... Men det finnes vel sånn UV-trekk, tror jeg. God plass under vognen også. Justerbart håndtak og låsbart framhjul. Enkel og demontere, ett klikk så er dekkene av. Blir ganske flat sammenslått og veldig lett vogn, som er fordel når man må løfte og håndtere den en del.

Blir jo ikke så dyr vogn, om du handler brukt da, så jeg hadde slått til, for å hatt den som reisevogn ja. Veldig lettmanøvrert og behagelig og kjøre, også på grus. En annen ulempe med vognen er at du ikke kan ha ungen vendt mot deg da...

Back
Topp