Noen med mini-bødninger?

TonjeC

Flørter med forumet
Hei alle med kommende april barn....

Vi skal ha vårt første (ikke helt planlagte, men veldig velkomne) barn 26 april, så jeg er vel omtrendt midt i den kritiske fasen nå. Er det noen av dere som har hatt litt merkelige menstruasjonslignende smerter og bitte bitte små blødninger? Det gir seg liksom ikke helt... Blir VELDIG glad for svar! [:)]

Åh.. så trist [:(]
Ønsker deg tredobbelt lykke til neste gang![;)]
-trøsteklem-

Hei , jeg er 7 uker på vei og i uke 5 fikk jeg en blødning med friskt blod som holdt i noen timer. Fikk kun beskjed om og holde meg i ro. I uke 6 skjedde det igjen og da med sterke smerter i underlivet, blev da sendt på UL og der fant vi et litet hjerte som banket, så allt er i skjønneste orden. Nå har jeg spor blødning, det vil si gammelt blod som kommer ut som utflod. Dette hadde jeg også da jeg ventet min sønn for 2 år siden, men det gav seg etter noen uker. Legen sa til meg at livmorhalsen har en liten blod ansamling som hos noen kan komme ut, uten at det trenger og være farlig. Men i noen tilfeller dessverre så kan det være begynnelsen på en spontan abort. Hvis det ikke gir seg så synes jeg du skal prate med din lege eller jordmor.

Lykke til, det går sikkert bra.

Eva

Hei Jeg begynte med brunligt utflod i uke 6 ca 1 uke hadde jeg det og da var jeg til legen for jeg var så bekymret , legen sa det var ikke så mye hun kunne gjøre men tok en hcg( hormon prøve for å se at hormonene siger og det var et godt tegn) da følte jeg meg avslappet. Når jeg kom hjem og var på do begynnte jeg å få små blødninger, dette var i uke 7 jeg går rundt og bekymrer meg hele tiden. Skal til legen på tirsdag, og ta full sjekk og da forlanger jeg ultralyd for og se om alt står bra til med nurket i magen.

Back
Topp