Noen med mazda 6 og 3 barn?:)

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
kan dere fortelle meg hvilken bilstoler dere har i bilen?:)

Rebecca85 skrev:
Det finnes en liste over biler det går i..mulig det ikke er plass til 3 seter der..

hvor finner jeg en sånn liste :P

Hehe...ja ikke sant spørs jo hvor små ungene er det.. jo mindre de er jo større er setene du må ha.
Du kan jo kanskje låne et sete til og prøve

Rebecca85 skrev:
Hehe...ja ikke sant spørs jo hvor små ungene er det.. jo mindre de er jo større er setene du må ha.

jeg har en beltestol, en besafe fremovervendt :) 

*venterNr3** skrev:

Rebecca85 skrev:

kan jo hende det går da..men ikke sikkert.

Hadde 2 på beltestol og Liam sitt da baby sete bakovervendt i V70 (som er på lista over de det går) og det var ganske så trangt ja.. Mulig du ikke får det til. Kan du ikke prøve i en butikk?

Rebecca85 skrev:

*venterNr3** skrev:

Rebecca85 skrev:

kan jo hende det går da..men ikke sikkert.

Hadde 2 på beltestol og Liam sitt da baby sete bakovervendt i V70 (som er på lista over de det går) og det var ganske så trangt ja.. Mulig du ikke får det til. Kan du ikke prøve i en butikk?

Vet det går med to beltestoler og en babystol men er trangt :P men er usikker på en beltestol og en besafe fremovervendt :P

jo må nok dra å prøve :) takk for all hjelp :)

Det gikk ikke med 3 besafe stoler iallefall :/

Jeg får plass til en Acta graco cosmic comfort (bakovervendt), maxi cosi cabriofikx (uten base, bakovervendt) og Britax Twe( Både bakover og forovervendt, men da er det trangt) eller Britax Kid plus (forover) i min Mazda 6.

Turid-Laila skrev:
Jeg får plass til en Acta graco cosmic comfort (bakovervendt), maxi cosi cabriofikx (uten base, bakovervendt) og Britax Twe( Både bakover og forovervendt, men da er det trangt) eller Britax Kid plus (forover) i min Mazda 6.

hvordan modell har du?:)

*venterNr3** skrev:

Turid-Laila skrev:

hvordan modell har du?:)

2003 tror jeg det var :)

Back
Topp