Vi har fått oss 2 brødre på 3 år, som er omplassert. De kom på torsdag.
De begynner å bli ganske trygge, men er fortsatt litt skvetne.
Jeg lurer på:
Hvor mye grønt skal et marsvin ha hver dag? De får høy og pellets tilgjengelig hele tiden. Det jeg tenker på er grønnsaker. For de skal jo ikke ha altfor mye c-vitamin heller har jeg lest.
I går kveld løp den ene etter den andre, og det virka som de krangla eller skulle vise seg. Er det normalt?
Da var det faktisk den mest sjenerte som holdt på, og dro det igang. Eller er det lek?
Er det ellers noe annet nyttig du har å fortelle om marsvinhold?
De begynner å bli ganske trygge, men er fortsatt litt skvetne.
Jeg lurer på:
Hvor mye grønt skal et marsvin ha hver dag? De får høy og pellets tilgjengelig hele tiden. Det jeg tenker på er grønnsaker. For de skal jo ikke ha altfor mye c-vitamin heller har jeg lest.
I går kveld løp den ene etter den andre, og det virka som de krangla eller skulle vise seg. Er det normalt?
Da var det faktisk den mest sjenerte som holdt på, og dro det igang. Eller er det lek?
Er det ellers noe annet nyttig du har å fortelle om marsvinhold?
Pleier å fluffe opp høyet og bytter når det er veldig nedtrokket. Ellers fyller jeg bare på

trenger ikke dele det opp så mye en gang, eneste grunnen til at jeg gjør det er sånn at begge får en sjanse til å ta seg et par biter av alt. De trenger ikke mindre biter i hvert fall. Gulrota kan deles i 2 biter, den spiser de ikke så fort og blir gjerne liggende en stund.