Noen med mann i reise jobb?

thrane

Flørter med forumet
Her hos oss jobber den ventende pappaen på havet :-) Så han er ute 1 mnd og så hjemme 1 mnd. Og nå har det seg slik at han skal reise ut 1 januar, og er da ikke hjemme før 1 februar, tidligst.

Vi har termin 7 februar, og jeg har ikke damer i familien som har gått over tiden, ikke det at det trenger å bety at ikke jeg gjør det. Men lurte på om noen av dere hadde erfaring med det ? :-)

Søstern min og mamma er informert og skal være med om ikke pappsen selv er i området, så fødselen i seg selv engster jeg meg ikke for, Er mer det at han som oftest er utenfor mobildekning og det ikke bare er å ringe ham å si "nå er sønnen din her". 

Når han er på havet har de som oftest internett derimot (noe dårlig linje meeen) og vi chatter på facebook og holder kontakten der, men hadde ikke no lyst å gi en slik beskjed i chatte vinduet på facebook :-(

Min sin er også ute og reiser på båt :/ Men du har vell nr ombord i båten ? Da er det bare å ringe å spør etter vedkommende ! :) Å kreve at de vekker han om han evt er på frivakt :) 

marley88 skrev:
Min sin er også ute og reiser på båt :/ Men du har vell nr ombord i båten ? Da er det bare å ringe å spør etter vedkommende ! :) Å kreve at de vekker han om han evt er på frivakt :) 

samme tenkte jeg på. man må vel kunne få tak i de i slike spesielle omstendigheter? :)

Ja, de har jo sånn satelitt telefon ombord, får hive meg rundt over den om det skulle bli nødvendig :-)

Hadde egentlig tenkt å få han til å stå over en tur, men med ny innkjøpt hus og baby på vei, så tilsier ikke økonomien at det er noe lurt å holde ham på land for å si det sånn :-P

Har åsså en mann med et skift på 1  mnd av og 1 mnd på. Nå har jeg fått et nr som går til styrhuset som kun skal brukes til 'nødanrop', altså når det er noe veeeldig viktig som skjer som feks: nå er fødseln i gang eller nå har vi vinni i lotto, kom hjem!!!! Men jeg er nå jeg så heldig at han tar seg en extra fritur, så jeg får ha han hjemme når fødselen kommer i gang.

Back
Topp