Noen med lite symptomer?

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Trodde jeg skulle bli kjempedårlig jeg. Har nesten gruet meg til når jeg endelig skulle få bli gravid, fordi søsteren min var såå utrolig kvalm og kastet opp masse.

Det jeg har kjent til nå er murringer noen ganger til dagen, ømme bryster som ikke er så vonde lenger, økt utflod og forsterket luktesans og derfor ikke så god matlyst.
Venter på denne kvalmen, jeg, som jeg trodde skulle kommet nå. Fikk positiv digital 4 november.

Lite symptomer denne gangen og hadde også lite og ingen symptomer sist og det kom baby for det om;)

Sist hadde jeg "bare" ømme pupper og menssmerter i tillegg til trøtthet. Nå har jeg menssmerter og er litt småkvalm og uggen og har begynt å kjenne det i bekkenet. Er sliten, men ikke sånn avsindig trøtt som jeg var sist. Du bør bare prise deg lykkelig for at du ikke har kvalme :P Håper UL du skal på (i dag/i morgen?) viser en liten reke med bankende hjerte! ♡

Nyyyyt det! Mange som ikke er kvalme. Jeg har spydd siden uke 3, uke 9 nå. Kvalm hele dagen, ingen matlyst og kaster opp en del, gått ned 3 kg.

Skulle gjort hva som helst for å bytte med deg angående symptomer.

Ei god venninne av meg merket INGENTING til sine tl svangerskap, ikke et eneste symptom og hun elsket å gå gravid. Hun har to friske fine jenter.

Dette er siste gang jeg går gravid, det er helt sikkert. (Det er andre gang nå, sist var jeg kvalm til uke 39, men ikke like mye oppkast som denne gangen)

Håper kvalmen uteblir for deg, og at du får en fantastisk graviditet :) ❤️

Har stort sett kun murringer. Vært litt små dårlig og hatt ømme pupper, men har gått litt over. [emoji848]

Forrige graviditet hadde jeg ingen symptomer, men denne gangen har jeg litt ømme bryst og er veldig trøtt og sulten. Var litt kvalm ett par uker, spesielt om jeg gikk en stund uten mat, men det gikk over. :-)

Nyt graviditeten med lite symptomer, det er deilig det!

Jeg har mindre denne gangen en første gangen. Jeg er mindre kvalm og hadde murringer i starten, men nå er det ikke så mye "igjen" :P så håper i grunnen alt er bra. Har ømme pupper som jeg ikke hadde sist, men i motsetning til sist har jeg mer energi denne gangen. Jeg kunne sove hele dagen med første :eek: jeg sto bare opp for å prøve å spise eller fly på badet :depressed:

Jeg har ganske lite symptomer også. Hadde veldig vonde pupper, men det meste har gitt seg nå. Er en del trøtt og har bra luktesans, men ellers merker jeg egentlig ikke så mye til at jeg er gravid. :p føler det meste kan være normalt når det kommer til graviditet så prøver ikke legge for mye i det.

Har aldri hatt mye symptomer jeg (eller, hadde mer symptomer enn noen gang sist svangerskap, men da mistet jeg). Utenom det er det foreløpig bare ekstrem trøtthet. Har de siste dagene kjent litt verk i bekkenet, men det er foreløpig minimalt.

Bare gled deg over at du er i god form du[emoji4] alle svangerskap er forskjellige[emoji4]

Jeg føler jeg har vært innom de mest "vanlige" men alle i ganske mild grad så føler meg ofte ikke gravid, bortsett fra TRØTT[emoji42]

Har gått like greit denne gangen som sist, så håper det holder! Er bare himla trøtt, men det kom seg i andre trimester sist :-) Merkelig at noen blir kjempedårlig, mens andre knapt merker noe. Er i alle fall takknemlig for at jeg slipper å være dårlig.

Jeg går også å bare venter på den store kvalmen... Foreløbig kommer den og går litt, har kastet opp noen få ganger med flere dagers mellomrom.
Begge de andre gangene har det vært hver dag!

Men er jo bare 6+3, så er vel ikke helt sikkert jeg slipper unna ;)

Håper du slipper å få så mange plager! :)

Jeg har ganske kraftige symptomer denne gangen, har blitt kvisete, økt utflod, murringer, ømme bryster, halsbrann og tidvis kynnere. Oppblåst mage, stikninger og varierende kvalme. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei (er minst 6 uker da digital ikke kunne avlese lenger. Legetime i morgen :D

Jeg hadde en del symptomer, men denne uken har det vært svært lite.. Blir nesten litt glad når jeg kjenner antydning til noe, blir litt bekymra av å ikke merke noenting. Selv om jeg vet at jeg er heldig da.. :p:)

Jeg hadde en del kvalme og ømme pupper i begynnelsen, men nå har jeg ingen symptomer bortsett fra at at jeg får en kvalmebølge i ny og ne. Var på tul i dag og fikk se et bankende hjerte, så føler meg 10 kg lettere [emoji4]

Lite her å! Kun ømme pupper og mer kveldstrøtt :) likt som sist! Nyt det:)

Jeg har også kun ømme pupper og liiitt trøttere enn vanlig. Har tatt flere tester for å se om jeg virkelig er gravid :p slapp fint unna sist også men da var jeg kvalm uke 6 og 7, og la på meg myye vann veldig fort.

Back
Topp