Noen med letrozolerfaring?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei! Jeg er faktisk gravid, endelig, men har et lite spm til dere som har erfaring med letrozol :) Jeg gikk nemlig på dette før jeg ble gravid!

Er det slik at dere får mensen på samme syklusdag hver gang?

Dere skjønner, jeg tok tredobbel dose og på dag 23 i september tok jeg en blodprøve som viste at jeg hadde hatt eggløsning. Så fikk jeg mensen på dag 31. Neste mnd fikk jeg mensen igjen på dag 31, og også den tredje mnd kom mensen dag 31. Dette må vel da bety at i alle de tre mnd hadde jeg eggløsning FØR dag 23, ikke sant? Har tenkt på dette en stund nå da det har litt å si ifh til unnfangelse osv. Det er vel ikke slik at kroppen, på tabletter som funker, plutselig endrer seg og slipper egget senere enn de andre mnd. når dosen er det samme?

Den KAN det, men er lite sannsynlig at det skjer.

Du har nok hatt eggløsning før dag 23 hvis det har skjedd alle de andre gangene, hvilken dag fikk du positiv test?

Det har uansett lite å si fordi du kan flyttes både frem og tilbake på ultralyder.

Den KAN det, men er lite sannsynlig at det skjer.

Du har nok hatt eggløsning før dag 23 hvis det har skjedd alle de andre gangene, hvilken dag fikk du positiv test?

Det har uansett lite å si fordi du kan flyttes både frem og tilbake på ultralyder.

Tok bare blodprøve den første mnd, men regner med det er likedan ettersom mensen har kommet på samme dag de andre mnd etterpå også! Jeg fikk positiv test på dag 35, altså 4 dager etter mensen skulle vært der!

Ja, har blitt flyttet litt på allerede, men greit å vite selv bare for å forsikre seg om at det skjedde før dag 23! Har ikke lest om mange som har hatt sen eggløsning på letrozol-kur, så tenker det må værw safe å si at man har hatt eggløsnig før dag 23?

Tok bare blodprøve den første mnd, men regner med det er likedan ettersom mensen har kommet på samme dag de andre mnd etterpå også! Jeg fikk positiv test på dag 35, altså 4 dager etter mensen skulle vært der!

Ja, har blitt flyttet litt på allerede, men greit å vite selv bare for å forsikre seg om at det skjedde før dag 23! Har ikke lest om mange som har hatt sen eggløsning på letrozol-kur, så tenker det må værw safe å si at man har hatt eggløsnig før dag 23?
Vi har et eksempel her inne på forum der det var ei som fikk det på rundt dag 45 etter leterozol :p

åj dæven! Regner med hun ikke hadde fått dag 22 tidligere på tablettene, for så å få dag 45 neste mnd. da haha!
Jo, dag 14 tror jeg hun hadde første gangen.
Hvorfor er akkurat den dagen så viktig? Gravid er gravid

Jo, dag 14 tror jeg hun hadde første gangen.
Hvorfor er akkurat den dagen så viktig? Gravid er gravid

Fordi jeg hadde sex med to forskjellige den uken pga åpent forhold. Derfor er det viktig :) Vil bare bekrefte ovenfor meg selv at det ikke er stor sannsynlighet å ha skjedd pp dag 26 med pull out-metode, men dager før med full on ejaculation

Fordi jeg hadde sex med to forskjellige den uken pga åpent forhold. Derfor er det viktig :) Vil bare bekrefte ovenfor meg selv at det ikke er stor sannsynlighet å ha skjedd pp dag 26 med pull out-metode, men dager før med full on ejaculation
Regnet med det var noe sånt. Bestill deg tidlig ultralyd tenker jeg. Noen garanti har man ikke når man ikke bruker prevensjon, men ser jo absolutt problemet :p

Regnet med det var noe sånt. Bestill deg tidlig ultralyd tenker jeg. Noen garanti har man ikke når man ikke bruker prevensjon, men ser jo absolutt problemet :p

Har vært på tidlig, og ble først satt tilbake, men neste tul ble jeg satt fram fem dager igjen haha. Så de to siste har på en måte vist at det skulle ha skjedd dag 24/25, og da tenker jeg at dag 22feks er ganske sannsynlig :) en ultralyd får jo aldri 100% rett!

Har vært på tidlig, og ble først satt tilbake, men neste tul ble jeg satt fram fem dager igjen haha. Så de to siste har på en måte vist at det skulle ha skjedd dag 24/25, og da tenker jeg at dag 22feks er ganske sannsynlig :) en ultralyd får jo aldri 100% rett!
Nettopp.

Back
Topp