Noen med kort lutealfase her??

Bkno7664582

Blir kjent med forumet
Hei'

Noen som har råd eller erfaring med kort lutealfase? Og har dere blitt gravide?? Hjelp trenges!

Jeg skal egentlig etter boken ha mensen om 10 dager, men i går blinket Clearblue at jeg er i høy fertil perioden, men ikke maksimal!

Hadde variabel lutealfase, nede i 9-10 dager et par ganger, og med spotting i flere dager før mensen (litt vanskelig dermed å si nøyaktig når ny syklus begynte, siden spottinggen varte så lenge og hadde litt gradvis økning til mens).

Har en 6 dager gammel gutt sovende på brystkassen nå. :)

Hatt lutealfase på 6-9 dager siden vi begynte å prøve på nr 2.. :( Ser ut til at lutealfasen ikke blir noe lenger denne pp heller. Vet ikke åssen det var før jeg ble gravid med nr 1, for da testet jeg ikke. Jeg kjøpte wild yam krem på helsekosten, da det sies at denne kan gjøre lutealfasen lenger, men så ammer jeg fortsatt, og da ble jeg frarådet å bruke denne :\ men kanskje det kan fungere hos deg? Egget bruker vel 7-10 dager på å feste seg, så vil tro at så lenge lutealfasen er på over 7 dager, så finnes det en mulighet for og kunne bli gravid..

Jeg har lutealfase på 9-10 dager, og har blitt gravid. Jeg har hatt småblødninger samtidig som jeg har fått positiv test. Du kan eventuelt kontakte gynekolog; kanskje du kan få Crinone eller annen progrsteronstøtte som forlenger lutealfasen. Masse lykke til:)

Back
Topp