Noen med katt?

Har ikke katt, men gar lest flere tilfeller der kattene blir overbeskyttende mot den gravide. Skjønner det er plagsomt, men srakkar katten vil bare beskytte deg og babyen :):Heartred

Har katt, men har egentlig ikke merket så mye forskjell. Hun er mest klengete på meg i utgangspunktet, så det er hun jo enda.

Har katt, men har egentlig ikke merket så mye forskjell. Hun er mest klengete på meg i utgangspunktet, så det er hun jo enda.

Har du peiling på hva den suglingen kan være? Kanskje ringe dyrlegen.. er skikkelig nasty

Har ikke katt, men gar lest flere tilfeller der kattene blir overbeskyttende mot den gravide. Skjønner det er plagsomt, men srakkar katten vil bare beskytte deg og babyen :):Heartred

Hmm.. det er jo litt rart. Litt dumt også siden jeg ikke orker lukten av henne. Lukter en blanding av våt ull og mugg. Har en veldig overaktiv luktesans. Klarer bare ikke kose lenger, orker ikke ha henne ved siden av meg i sofaen eller at hun kommer opp i sengen om morgenen. Hun får ikke sove med oss. Kan jo være en reaksjon på det også.. før var hun ute hele tiden! Kom inn og sov og forsvant ut igjen. Men nå er det total nekt på å forlate huse :hungover:

Har du peiling på hva den suglingen kan være? Kanskje ringe dyrlegen.. er skikkelig nasty

Nei aner ikke, hørtes rart ut. Ville kanskje ringt dyrlege og spurt ja. Hørtes litt ekkelt ut, hehe.

Største forandringen her med pus er at jeg slipper å ta kattedoen :D

Ellers er hun veldig glad i å sove med oss, og helst helt oppe ved hodeputa mi, og det går jo ikke an når baby kommer i hus. Så må nok venne henne av med det en stund før det skjer, tror det kan bli utfordrende :nailbiting:

Har ikke katt, men har hund, å hu kunne krypi inn i meg om det var mulig:P hu passer på magen på natt, og når vi ligger på sofaen :) hu var sånn sist også da det gikk bra, men ikke like interessert første gang da jeg mistet :)

Haha! Sorry for å le av problemstillinga altså, men det er jo en litt morsom problemstilling selv om jeg ser at den er helt reell!
Jeg har ingen tips dessverre. Men kjenner meg veldig igjen i overfølsomhet ovenfor lukter.
Har katt da, men har er en overlegen drittunge som vanlig :p
Renraset bengal så ligger kanskje i rasen :hilarious:

Nei aner ikke, hørtes rart ut. Ville kanskje ringt dyrlege og spurt ja. Hørtes litt ekkelt ut, hehe.

Største forandringen her med pus er at jeg slipper å ta kattedoen :D

Ellers er hun veldig glad i å sove med oss, og helst helt oppe ved hodeputa mi, og det går jo ikke an når baby kommer i hus. Så må nok venne henne av med det en stund før det skjer, tror det kan bli utfordrende :nailbiting:

Vekker hun deg ikke om natten med å begynne å male og massere dynen og deg? Wilma kan ikke være løs i huset. Hun er på gangen om kvelden med lukket dør. Å hun har forstått at hun skal være der. Våkner av og til av alt bråket hennes men hører det ikke så godt derfra. Første eldstemann gjør er å slippe henne inn og så blir hun med inn på soverommet vårt, selskapssyk som hun er. Malingen begynner med en gang og suglingen. Hun står med lukkede øyne og sikler med en gang hun maler og drikker ALLTID av vannglasset mitt på nattbordet sånn at jeg ikke kan drikke av det :eek:

Vekker hun deg ikke om natten med å begynne å male og massere dynen og deg? Wilma kan ikke være løs i huset. Hun er på gangen om kvelden med lukket dør. Å hun har forstått at hun skal være der. Våkner av og til av alt bråket hennes men hører det ikke så godt derfra. Første eldstemann gjør er å slippe henne inn og så blir hun med inn på soverommet vårt, selskapssyk som hun er. Malingen begynner med en gang og suglingen. Hun står med lukkede øyne og sikler med en gang hun maler og drikker ALLTID av vannglasset mitt på nattbordet sånn at jeg ikke kan drikke av det :eek:

Haha så slitsomt!

Nei hun gjør seg liksom ferdig med maling og romstering før vi sovner, så ligger hun enten såpass rolig, eller jeg sover såpass tungt, at hun ikke forstyrrer. Jeg sover veldig rolig selv da, så sikkert derfor hun liker best å ligge på min side. Hvis jeg ikke sover hjemme så er hun veldig klengete på mannen.

I senga har de ikke lov til å være :p Bella funker fint i sengen, når vi har sovnet sover hun. Banditt derimot vekker deg klokka 02 og skal ha kos. Og da vekker han deg med å slå poten i ansiktet ditt og mjaue :p så jeg har gitt opp katter på soverommet!

Uff, skjønner at dette er en reell problemstilling - men det var litt festlig å lese fordeom :D
Jeg har ikke katt lenger nå, men vi har hund og den har blitt veldig til å ligge helt inntil meg hele tiden! Gjerne med hodet på magen eller brystet. Og dette er en hund som vanligvis har en klar intimsone :hilarious: Kanskje den senser noe? :happy:

Tror ikke katten min har skjønt noe ihvertfall. Tipper han kommer til å bli ekstremt sjokkert og ikke minst meget fornærmet når vi kommer hjem med en liten pudding om 8ish måneder :cat:

Vi har en Ragdoll, og hun har nok ikke merket en pøkk av noe graviditet i alle fall, haha! Stokk dum, men akk så fin den pusen,

Vi har en Ragdoll, og hun har nok ikke merket en pøkk av noe graviditet i alle fall, haha! Stokk dum, men akk så fin den pusen,
Jeg har to ragdoll og de vet det definitivt! Hun ene spydde fra jeg var 3 uker på vei :p han andre nekter å ligge på magen min. Han kan gjerne ligge på brystet eller beina, men ikke magen

Jeg har to ragdoll og de vet det definitivt! Hun ene spydde fra jeg var 3 uker på vei :p han andre nekter å ligge på magen min. Han kan gjerne ligge på brystet eller beina, men ikke magen

Wow de er jo så forskjellige disse kattene, gøy å høre:)

Back
Topp