.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har katt, men har egentlig ikke merket så mye forskjell. Hun er mest klengete på meg i utgangspunktet, så det er hun jo enda.
Har ikke katt, men gar lest flere tilfeller der kattene blir overbeskyttende mot den gravide. Skjønner det er plagsomt, men srakkar katten vil bare beskytte deg og babyen
Har du peiling på hva den suglingen kan være? Kanskje ringe dyrlegen.. er skikkelig nasty
Nei aner ikke, hørtes rart ut. Ville kanskje ringt dyrlege og spurt ja. Hørtes litt ekkelt ut, hehe.
Største forandringen her med pus er at jeg slipper å ta kattedoen
Ellers er hun veldig glad i å sove med oss, og helst helt oppe ved hodeputa mi, og det går jo ikke an når baby kommer i hus. Så må nok venne henne av med det en stund før det skjer, tror det kan bli utfordrende
Vekker hun deg ikke om natten med å begynne å male og massere dynen og deg? Wilma kan ikke være løs i huset. Hun er på gangen om kvelden med lukket dør. Å hun har forstått at hun skal være der. Våkner av og til av alt bråket hennes men hører det ikke så godt derfra. Første eldstemann gjør er å slippe henne inn og så blir hun med inn på soverommet vårt, selskapssyk som hun er. Malingen begynner med en gang og suglingen. Hun står med lukkede øyne og sikler med en gang hun maler og drikker ALLTID av vannglasset mitt på nattbordet sånn at jeg ikke kan drikke av det
Jeg har to ragdoll og de vet det definitivt! Hun ene spydde fra jeg var 3 uker på vei han andre nekter å ligge på magen min. Han kan gjerne ligge på brystet eller beina, men ikke magenVi har en Ragdoll, og hun har nok ikke merket en pøkk av noe graviditet i alle fall, haha! Stokk dum, men akk så fin den pusen,
Jeg har to ragdoll og de vet det definitivt! Hun ene spydde fra jeg var 3 uker på vei han andre nekter å ligge på magen min. Han kan gjerne ligge på brystet eller beina, men ikke magen