Noen med kake-tips til meg? :)

Horomonella

Gift med forumet
Trenger noen tips til helgen.. Skal lage en sjokoladekake, men så må jeg ha en kake til [:D] 
Jeg er ikke fan av ostekaker, men liker det meste ellers! [:)] 

eller gulrot kake!! mmm, sånn med hvit kremfyll på.
kjempegod i den halvferdig pakken.

skal du ha fest?

Jeg har bursdag, også må jeg lage kaker selv!! Urettferdig spør dere meg, men da får jeg i det minste velge hvilke kaker jeg vil ha da [:D] 
Trenger oppskrifter av dere! Det nytter ikke bare å buse ut med forslag som jeg får vann i munnen av UTEN å legge ved oppskrifter [:D] 

Sesong for varm eplekake med krem på nå da.......... mmmmmmmmmmmmmmm det fikk i alle fall jeg skikkelig lyst på nå.

eplekake,eplekake,eplekake................. åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå har så lyst på eplekake!!! Trur jeg skal finne noen epler og lage eple kake selv jeg. Namnamnamnamnam

ORIGINAL: Desembergutt

Sesong for varm eplekake med krem på nå da.......... mmmmmmmmmmmmmmm det fikk i alle fall jeg skikkelig lyst på nå.

eplekake,eplekake,eplekake................. åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå har så lyst på eplekake!!! Trur jeg skal finne noen epler og lage eple kake selv jeg. Namnamnamnamnam

Eplekake er kjempegodt [:D] Jeg har to eple-trær i hagen også, men vet ikke om epla er noe å ha lengre.. Har ikke sett på de på en stund! Har du oppskrift?? [:D] 

Jeg har en KNALL god sjokoladekake oppskrift om du trenger! Den er enkel å grei og lage, og helt fantastisk god[8D]

Er desverre ingen kakebakedame jeg da så de få gangene jeg baker så bare finner jeg en tilfeldig oppskrift på nettet. Litt dumt egentlig for hvis jeg er veldig fornøyd med en kakeoppskrift så finner jeg den aldri igjen...

ORIGINAL: Hebra

ORIGINAL: Desembergutt

Eplekake er kjempegodt [:D] Jeg har to eple-trær i hagen også, men vet ikke om epla er noe å ha lengre.. Har ikke sett på de på en stund! Har du oppskrift?? [:D] 

Back
Topp