Noen med HG her...?

Lillejulaften2016

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Hel
Jeg har fått HG i dette svangerskapet og er nå innlagt på 4.døgnet for veskebehandling. Får Phenergan blandet i saltvannet men jeg føler ikke det har noen effekt på meg. Legene sier de ikke vil gi meg noe annet siden jeg bare er 9 uker på vei.. Hvilken behandling får dere andre som har HG?

Jeg har hg for andre gang. Har åpen innleggelse og får væske minst en gang i uken når jeg er hjemme. Får zofran 4 ganger i døgnet, eneste som fungerer litt. Hvorfor du ikke får noe annet vet jeg ikke, men mulig det er fordi det er din første gang og de håper hg din snart går over?

Hei. Legen definerer det jeg har som hg, men tror nok ikke jeg er rammet like hardt som andre jeg hører om.
Foreløpig får jeg ingen medikamenter, men er til kontroll ukentlig. Klart meg uten innleggelse så langt siden jeg klarer å holde på akkurat nok væske. Gått en del ned i vekt. Legen mener det foreløpig er innenfor det som er akseptabelt.
Ønsker dere god bedring:)

Har hg for andre gang. Vert innlagt en gang,fikk da væske og postafen,stemetil,zofran. Ble sendt hjem men tablettene sluttet og virke. Var inne på sykehuset idag,så skal nå inn en gang i uken for intravenøs behandling.

Jeg har HG for 5 gang. Har hatt ekstrem HG i mine andre svangerskap og det har ført til store vekttap og premature barn. Går på zofran nå og klarer meg greit på de. Kaster fortsatt opp men nå "bare" 2-4 ganger om dagen, mot opptil 20 når jeg ikke gikk på zofran. Har holdt meg utenfor sykehus hitill og håper virkelig jeg skal klare det lenge til! Har gått ned 4 kg og er 10-11 uker på vei nå.

Back
Topp