Noen med høyglans svarte baderomsmøbler??

feb&mars

Elsker forumet
Hvordan vises ting på dette, er det superupraktisk eller ikke noe verre enn andre!? Har lyst å kjøpe baderomsinnredning og boblebad i svart, men må sjekke dette først..

"fettflekker" synes godt mener jeg å huske,og når an pusser blir alt verre.... så her blir det hvit høyglans! :)

Vi har baderomsinnredning i svart høyglans, syns ikke at det er veldig upraktisk i forhold til skit og kladdemerker.. men jeg pleier å ha jif og mikrofiberklut liggende i en skuff på badet og skinner over det i hver fall en gang til dagen (Tar jo ikke lang tid det, dessuten tror jeg jeg hadde gjort det om jeg ikke hadde hatt sort høyglans heller..[:)])

Lykke til med valg av baderomsinnredning!![:)]

ORIGINAL: ohBaby!

"fettflekker" synes godt mener jeg å huske,og når an pusser blir alt verre.... så her blir det hvit høyglans! :)

Ikke med mikrofiberklut!![;)]

Hmm, ok..hadde ikke akruratt tenkt å vaske over den hver eneste dag da men, noen andre?! er hvitt mer praktisk enn svart?

ORIGINAL: juliann

Hmm, ok..hadde ikke akruratt tenkt å vaske over den hver eneste dag da men, noen andre?! er hvitt mer praktisk enn svart?

Nei, du TRENGER ikke å gjøre det.. dessuten vasker jeg ikke, men tøreker over på en måte.. [:)]

Du får iallefall tåmerker hvis du har smurt deg inn med krem og går over gulvet. hehehehe.... Jeg holdt på å le meg ijæl da mamma hadde gjort det. Det var tåmerker OVERALT! [:D][:D]

Du, me har jo de.. syns kje d e nåke problem eg egentli.. kan senda deg melding koss d ser ut når eg kje har vaska der i dag hverfall så kan du jo sjå.. e jo litt kladdemerker.. men syns d blir verre på kjøkkene egentli, d e jo kvitt (Sånn skinnande kvitt, men kje høyglans liksom..)
Men mikrofiberklut fungere dritbra på høyglans altså!![:)]
Eg syns du ska gå for d!! [:)][:)]
(Men me har kje høyglans badekar då, bare innredning..)

Æsj, fekk kje t å ta bilde så viste nåken merker.. for merkene viste så lite at du ser det kje på kamera..[8D]
Men eg studerte øve han nå.. hadde nåken "rennemerker".. å thats it!
Så eg syns d fungere veldi fint me svart høyglans.. go for it..[8D][:)]

Men du.. har du tenkt at sjølve vasken ska vera svart høyglans?? Me har bare sjølva innredningo i høyglans å kvite vask oppo.. trur d e vanskligare å holda reint om du ska ha sjølve vasken i høyglans altså..[:)]

Back
Topp