Noen med høy seng og bedside crib?

Bolletroll

Andre møte med forumet
Noen som har ganske høy seng (vår måler 68 cm til toppen av overmadrassen), og har funnet en bedside crib som funker greit? Ser at mange av de mest vanlige er en god del lavere, og selv om det kanskje kan funke så er jeg på leting etter en som 1. kan festes greit til en kontinentalseng og 2. kommer nogenlunde nærme høyden til vår seng.

Forslag eller erfaringer? :)

Ikke det du spør om, men vi har brukt en vanlig ikea-sprinkelseng, lagt leksikon inder hver fot (finnes også ruggeklosser som kan brukes) og satt den i spenn mellom vår seng og vegg.

Var kun Troll two bedside crib som var høy nok til vår seng i 2018 hvertfall. Får ikke festet den noe bra til senga så derfor har vi dyttet bedsidecriben inntil veggen og satt den i klem med vår seng. Men helt ærlig har jeg nå totalt med 2 barn brukt bedsidecriben 4-5 netter totalt.... synes det er en trygg «sengehest» da :hilarious: så kan vi samsove uten at jeg er redd for at ungen faller ut av sengen

Vår seng er også 68 cm, og vi har chicco sin, og den passer kjempefint. Det skiller kanskje 2-3 cm på høyden, men det er null problem ☺️

Takk for svar alle! Har funnet en løsning :) Etter en del leting at jeg funnet at Babybay har en egen variant av bedside crib som heter Babybay Boxspring og er ment for høyere kontinentalsenger og kan festes godt i sengen :)

Back
Topp