Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har høner. Begyndte med 3 stk i juni og så fikk jeg 5 kyllinger forrige ukeJeg kunne heller ingenting om de, så begyndte i det små.. de spiser "alt". Jeg gir de skrell,middagsrester,vann og gress.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Høner er so koselige både for store og småVi ønsker oss høner, men aner ingenting om det enda..
Hva koster høner? Hva spiser de? Bråker de mye? (har litt naboer rundt oss...)
Fortell![]()
De må ha mulighet å vere inne på vinteren med en varmelampeVi vil og ha høner, men vet ingenting om de.. Hva med bolig til de? Hvamå de ha? Enn påvinteren?
Jeg har en tantegutt som har høner.
Han har fått laget seg stor uteplass inngjerdet med hønsenetting, og ett hus der dei legger egg og kan kose seg. Husker ikke hvor mange høner han har, men han har to haner og, dei lager nok litt mer lyd når dei (kommer ikke på hva det heter) men kykkelikyerhønene lager mest lyd når sei legger egg. Han gir dem gress og alt mulig, og en del mais da blir plomma veldig gul og fin. Han selger egg og prøver å få frem kyllinger. Har blitt to ut av det, og den ene er litt funksjonshemmet som han sier Hehe så må du ha en plass og ha dem inne på vinteren. Han har dem i låven med godt isolert og sånn
hva ei høne koster er jeg usikker på, men sikkert fra 50-100kr
❤ Venter ei lita jente 16 september ❤
Herregud så nydelig
Herregud så nydelig
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app