Noen med gode erfaringer?

malihan

Flørter med forumet
Har vært og fått inn siste fryseegg i dag. Da d ble fryst var egget delt i 8. 4 av cellene tålte ikke opptiningen, altså 50%. Forrige gang var d to celler som hadde gått til grunne og den runden endte i kjemisk.. De sier at sjansen for å bli gravid fortsatt er stor selv om 50% av cellene ikke overlever, men kjente at jeg ble litt skeptisk... Noen som har blitt gravide der enkelte celler i egget har gått til grunne?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen? :/

Jeg har dessverre ingen kjennskap til dette. Har du prøvd å google på amerikanse sider om ass. befruktning?

dessverre... alle mine fryse egg har vært 4 delt, og da en av gangene en celle som var ødelagt.. har bitt gravid en gang med frys- endte i SA uke 5+2..ellers ikke blitt gravid... men vet det er jenter som er blitt gravide på fryseforsøk ønsker deg masse lykke til, klem

Klinikken sa til meg at de andre cellene som er igjen sksl klare å "ta over" for de cellene som gikk til grunne.. Men har ikke noe erfaring fra det selv desverre..

Tusen takk for svar! :) har ikke prøvd amerikanske nettsider nei, kun norske. Får ta en titt. Eller kanskje bare la d vere å leve og leve i håpet.... ;) Kan fort bli litt altoppslukende disse forsøkene... ;p

Har ingen erfaring med fryseegg, men vil bare ønske deg lykke til med rugeperioden som jeg håper blir langvarig! :)

Back
Topp