noen med Ford Mondeo som kan gjøre meg en stooor tjeneste?

4xS

Forumet er livet
VIP

kan du måle bagasjerommet?

vi lurer på om det er plass til vogna vår på langs og om det er plass til hundeburet vårt ved siden av, så hvis du kan måle bredde og dybde hadde det vært suuuuupersnilt! 

tror det er litt forskjell på fasongen på eldre og nyere typer så være obs på det da.Vi har en 2002 modell,men mannen har den på jobb.Regner med noen andre får målt før han er hjemme igjen :P

ja, vi ser på fra 2008 og nyere, og det er vel annet karosseri enn dem som er eldre. skal prøvekjøre og måle sjøl altså, men mannen tror ikke på meg at det kommer til å gå, men jeg mener vi målte med målebånd sist gang vi prøvekjørte og at vi da kom fram til at det ko mtil å passe

Den er ikke hjemme akkurat nå.... Står det ikke mål på sant noe sted på nettet da tro? står kanskje bare i liter?

Vi hadde ikke fått et hundebur inn bilen sammen med vogna.. Men vi har stooor vogn da. (simo) Har forden med det nyeste karosseriet.

MiniMoi skrev:
Vi hadde ikke fått et hundebur inn bilen sammen med vogna.. Men vi har stooor vogn da. (simo) Har forden med det nyeste karosseriet.

hvis bilen er 114 bred så får vi vår vogn som er ca 60 cm (emmaljunga smart) inn ved siden av et bur som er 49 cm bredt 

Måtte ut og kontrollmåle jeg;) Målene stemmer. Bagasjerommet er det jeg er mest fornøyd med med hele bilen. Vi har ingen hund, men vi får plass til to vogner og kattebur baki der, samtidig som vi har fri sikt bakover, så på et eller annet vis får dere det nok til.

*Skorpion84* skrev:
Måtte ut og kontrollmåle jeg;) Målene stemmer. Bagasjerommet er det jeg er mest fornøyd med med hele bilen. Vi har ingen hund, men vi får plass til to vogner og kattebur baki der, samtidig som vi har fri sikt bakover, så på et eller annet vis får dere det nok til.

så snill du er som kontrollmålte og det er ingen steder bak der som det er innsvinga sant? på noen biler er det nemlig smalere ved hjula osv, sånn at måla ikke er like brede overalt. Mener at mondeon ikke er innsvinga noe sted?

4xS skrev:

*Skorpion84* skrev:

så snill du er som kontrollmålte og det er ingen steder bak der som det er innsvinga sant? på noen biler er det nemlig smalere ved hjula osv, sånn at måla ikke er like brede overalt. Mener at mondeon ikke er innsvinga noe sted?

Den er ikke innsvinga, annet enn at seteryggen fra baksetet har en liten helling bakover. Den har riktig nok rom utover, over hjula, der er det større plass faktisk. Genialt til å snike inn bleieposer og andre ting som er lett formelig.  

Når vi prøvekjørte mondeoen fikk vi emmaljunga vogna og bur til hunden. Det var det jeg likte medmondeoen:)

Back
Topp