Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, vi ser på fra 2008 og nyere, og det er vel annet karosseri enn dem som er eldre. skal prøvekjøre og måle sjøl altså, men mannen tror ikke på meg at det kommer til å gå, men jeg mener vi målte med målebånd sist gang vi prøvekjørte og at vi da kom fram til at det ko mtil å passe
*Lindus** skrev:
http://www.teknikensvarld.se/2010/01/21/13668/varldens-basta-kombi/
trykk på last ned hele testen...der skal du finne det tror jeg :)
115cm langt og 114cm bredt. - 2010modell
Måtte ut og kontrollmåle jeg;) Målene stemmer. Bagasjerommet er det jeg er mest fornøyd med med hele bilen. Vi har ingen hund, men vi får plass til to vogner og kattebur baki der, samtidig som vi har fri sikt bakover, så på et eller annet vis får dere det nok til.*Skorpion84* skrev:
4xS skrev:
Måtte ut og kontrollmåle jeg;) Målene stemmer. Bagasjerommet er det jeg er mest fornøyd med med hele bilen. Vi har ingen hund, men vi får plass til to vogner og kattebur baki der, samtidig som vi har fri sikt bakover, så på et eller annet vis får dere det nok til.*Skorpion84* skrev:
så snill du er som kontrollmålteog det er ingen steder bak der som det er innsvinga sant? på noen biler er det nemlig smalere ved hjula osv, sånn at måla ikke er like brede overalt. Mener at mondeon ikke er innsvinga noe sted?