Noen med flere enn 2 fødsel bak seg?

Lena94

Betatt av forumet
Hei. Jeg lurer på om noen har 2+barn og kan dele erfaringer med når dere fødte? Jeg fikk førstemann 10dager på overtid, og bestemmer babyen seg for å være så lenge inni da får vi nyttårsbarn [emoji13]. Syns julen er vanskelig å planlegge når vi har termin på julaften.
 
Har fått begge to ca på TUL termin. Det vil si 40+0 og 40+1. Forventer vel egentlig at denne kommer tidligere men det trodde jeg med han siste også pga forkortet livmorhals siden uke 37. Er vel tryggest å forberede seg på overtid i alle tilfeller :happy:
 
Eldstemann hadde termin 1.1.2015, han bestemte seg for å komme på nyttårsaften 2014. Vi avtalte julen med forbehold hvordan formen min var og om vi evt var på sykehuset. Nr 2 kom dagen etter termin bare i juli. Så her har guttene komt rundt termin. Har termin 20.12 denne gang og har ikke planlagt julen så mye da jeg er litt delt om jeg orker å feire med å så mange flere enn mannen og barna om jeg er hjemme da:).
 
Jeg venter mitt 4 barn. Og de to første kom begge 4 dager på overtid. Men der var det bare 3 år mellom. 3 mann hos oss kom en uke før. Men det var pga at jeg ble satt i gang. Og den fødselen drøyet litt. Men da var det noen flere år mellom 2 og 3.
 
Nr.1 kom 9 dager før termin
Nr.2 kom 9 dager etter termin
Nr.3 kom 19 dager før termin
Nr.4 kom 12 dager før termin
Nr.5 kom 2 dager før termin

Så blir spennende denne gangen, spesielt når jeg tror at det er litt bom på termin som ble satt på oul...
 
Nr 1 kom 9 dager før oul termin - 7 dager før menstermin
Nr 2 kom 22dager før oul termin - 12 dager før menstermin.

Veldig spent på om nr 3 kommer på julaften ;)
 
Back
Topp